Výzva pro břišní svaly

Stáhněte si zdarma výzvu a vyrýsujte si břišní svaly za 30 dní!

Co získáte při stažení?

  • Tipy na cviky pro 3 dny v týdnu
  • Doporučenou frekvenci včetně postupného navyšování

Stáhnout VÝZVU PRO BŘIŠNÍ PEKÁČ

Sledujte nás

Nejpopulárnější články

Jak vytvarovat stehna? 5 cviků, se kterými to zvládnete i vy

  

Blog

Spalovače tuku: Jak fungují ty opravdu účinné?
Spalovače tuků jsou skvělým pomocníkem na cestě za vysněnou váhou a postavou. Některé z nich tě dokážou krásně nakopnout a namotivovat k výkonu při cvičení, jiné zase snižují nadměrnou chuť k jídlu a chuť na sladké. Na jakém principu fungují jednotlivé typy? Máme pro tebe přehled!
Jak shodit povánoční kila? Přijmi výzvu pro sexy bříško!
Obuj se s novým rokem do cvičení. S Míšou jsme pro tebe připravily měsíční výzvu pro sexy bříško, o kterém jsi vždycky snila! Zde v článku nebo přímo u cvičebního videa najdeš také návod, co cvičit a jak často. Pojď do toho s námi!
Dvojnásobná maminka zhubla 23 kg za 10 měsíců!
Martině je 24 let a má doma dvě dcerky, tříletou Vanesku a rok a půl starou Nikolku. Po dětech jí zůstala nějaká ta kilča nahoře – a ne zrovna málo. Jak se jí povedlo zbavit se poporodních kil a získat opět sexy postavu?
Kouzlo vlašských ořechů. Proč bys je měla pravidelně konzumovat?
Všeobecně ořechy jsou výborným zdrojem rostlinných zdravých tuků a bílkovin, minerálních látek a vitamínů. Jejich pravidelná konzumace je prospěšná pro tvé zdraví. Ale v čem spočívá kouzlo právě vlašských ořechů, jejichž spotřeba o Vánocích rapidně stoupá?
Vánoční hostina bez kil navíc: Připrav zdravý bramborový salát i cukroví
Vánoce se pomalu blíží a ty se děsíš štědrovečerní večeře a všeho cukroví? Vánoční svátky můžeš zvládnout bez zbytečných kil navíc a přesto zachovat tradici! Máme pro tebe tipy n odlehčený bramborový salát i cukroví, po kterém tak snadno nepřibereš.
Vitamin D tě ochrání před nemocemi. Poradíme, jak ho doplnit v zimě!
Vitamín D je považován za jeden z nejdůležitějších pro tvé zdraví, protože podporuje základní tělesné funkce. Tělo ho přijímá z 90 % ze sluníčka, takže v létě ho máme dost a dost. Co ale dělat v zimě, když sluníčko chybí? Nejen to prozradíme v článku.
Lépe spi, zbav se stresu a konečně zhubni
Lépe spi, zbav se stresu a konečně zhubni
30. 11. 2018  |  Strava a hubnutí  |     
Počítáš dlouho do noci ovečky, převaluješ se v posteli, a ne a ne usnout? Hlavou se ti honí tisíce myšlenek, které tě nenechají propadnout v hluboký a sladký spánek? Pokud se poznáváš, máme pro tebe dobrou zprávu. Vyvinuli jsme nový produkt SWEET SLEEP, který ti pomůže lépe spát.
Jak připravit chutnou a zdravou svačinku? Máme pro tebe 6 nápadů
Zařazení dopolední a odpolední svačinky má pozitivní dopad na koncentraci a výkonnost. Zdravá svačina ti navíc zajistí stabilní hladinu krevního cukru a zabraňuje přejídání. Inspiruj se našimi svačinkami a zbav se nezvladatelných chutí na něco nezdravého!
I matka na plný úvazek může cvičit, stačí vtáhnout do děje partnera i děti
To, že ses stala ženou v domácnosti i matkou zároveň, z tebe nedělá otroka plotny, vysavače ani žehličky. Manželské a mateřské povinnosti se dají skloubit s tvým volným časem i s cvičením, které tak miluješ.
Jak skloubit cvičení, zaměstnání a péči o rodinu? Tady máš pár tipů
Přes den nestíháš a najednou je večer, ty sbíráš poslední kousky energie a myslíš na to, kam dostat své oblíbené cvičení, kterému jsi dříve dopřávala tolik času? Prozradíme ti pár tipů, jak na to.
Které cukry jíst a kterým se vyhnout obloukem
Které cukry jíst a kterým se vyhnout obloukem
14. 11. 2018  |  Strava a hubnutí  |     
Cukr je jed! Také to slýcháš všude kolem sebe a čteš v téměř každém ženském časopise? U cukru už to není jen o špíčkách, které ti začnou „zdobit“ břicho. Příliš velké množství cukru rozhodně nepotěší tvoji pleť, naopak po něm budeš předčasně stárnout.
Začni zdravě jíst. Výživová poradkyně Janička ti pomůže
Neustále tápeš ve stravě a nevíš, jaké potraviny jsou pro tebe vhodné? Zeptej se naší výživové poradkyně Janičky, co jíst, když chceš zhubnout!
Jak si správně nastavit poměry makroživin ve stravě? S naší kalkulačkou to bude hračka
Optimální celkový energetický příjem nespočívá jen v jeho kalorické hodnotě, ale především v nastavení správného poměru jednotlivých makroživin. Jaký je ideální poměr pro vás? kalkulačce Správný poměr makroživin. Spočítejte si v naší kalkulačce!
Recepty na vyvážené obědy a večeře, které připravíš do 30 minut
Přinášíme ti inspiraci na obědy či večeře, které jsou vyvážené a dodají ti vše, co tvoje tělo potřebuje. Abys mohla považovat oběd či večeři za plnohodnotný, je nutné zařadit do nich všechny živiny, tedy bílkoviny, tuky a sacharidy. Nech se inspirovat bezmasým jídlem, studenou variantou, rybou nebo masem.
Miluješ výzvy? Dej si týden bez cukru!
Miluješ výzvy? Dej si týden bez cukru!
06. 11. 2018  |  Strava a hubnutí  |     
Možná máš pocit, že už ti cukr leze i ušima, přeháníš to s jeho množstvím, ale ne a ne jeho konzumaci utnout. Pravděpodobně sis vypěstovala závislost. Dobrou zprávou ale je, že se jí dokážeš zbavit. Chce to jen motivaci, pevnou vůli a stoprocentní odhodlání.
Zobrazuji příspěvky 1 - 15 z 80