Nevybrala sis správně? Nevadí. Zboží nám můžeš vrátit standardně do 14 dnů bez udání důvodu.
Zboží potřebujeme vrátit ve stejném stavu, v jakém jsi jej od nás obdržela:
Doplňky stravy – pouze kompletní, neporušené a neotevřené balení.
Oblečení – nenošené, nepoškozené, neprané s originálními visačkami.
Ostatní zboží – ve stejném stavu, v jakém bylo dodáno (nepoškozené, nepošpiněné, v originálním obalu).
Jakmile nám zboží od tebe dorazí, mrkneme na něj a zkontrolujeme, jestli splňuje podmínky pro vrácení. Když bude za nás vše v pořádku, vrátíme ti kupní cenu nejpozději do 14 dnů od odstoupení.
I když se snažíme dodávat produkty nejvyšší kvality, občas se může něco nepředvídatelného přihodit. Nezoufej, když narazíš na jakýkoliv problém s naším zbožím. Jsme tady, abychom se o všechno postarali rychle a k tvé plné spokojenosti. Vždy děláme vše, co je v našich silách, aby byly tvé nákupy u nás co nejpříjemnější.
O průběhu reklamace, zejména o jejím přijetí, vyřízení či zamítnutí tě budeme písemně informovat prostřednictvím e-mailových nebo textových zpráv. Je možné, že tě pro urychlení řešení tě budeme kontaktovat také telefonicky.
Oblečení potřebujeme vrátit ve stejném stavu, v jakém jsi jej od nás obdržela, tedy nenošené, nepoškozené, neprané s originálními visačkami.