Nejprodávanější spalovače
v Československu
Bleskové doručení
do celé Evropy
Nejrůžovější a nejkrásnější balíčky pod sluncem
Nejsme obyčejný e-shop,
jsme holky jako ty

ZBAV SE TUKU RYCHLE!

Nadupaný VIP fitness PROGRAM tě dostane do životní formy!
Makej, hubni a tvaruj postavičku z pohodlí domova,  
a to JEN za 179Kč/měsíčně. 
  • Cvičební videa
  • Tréninkové plány
  • Výzvy
  • E-booky
  • Timer aplikace

Proměny s Ladylab

Proměna / 6 týdnů

Proměna / 6 týdnů

Proměna / 6 týdnů

Proměna / 6 týdnů

Proměna / 6 týdnů

Proměna / 6 týdnů

icon_crown.svgRecenze

icon_crown.svgVIP trenérkyicon_crown.svg

Míša Mrázková

Trenérka fitness

Trenérka Míša v Ladylab připravuje videa pro domácí cvičení. Nemusíš přemýšlet, co a jak bys měla cvičit, VIP Program tě sám povede. Je to snadné a efektivní. Videa každý týden přibývají, nemusíš se tedy bát, že bys vypadla z formy. Tréninkové plány ve VIP PROGRAMU pro tebe Míša sestavila tak, abys každý týden odcvičila to, co máš. Čekají na tebe ty nejlepší cviky na zadek a nohy, břicho, paže i FULL BODY tréninky! Míša má pro tebe také kardio kickbox, hodinové spalovačky, cvičení pro pokročilé i začátečníky a nadupané fitness výzvy! 

Šárka Pokorná

Trenérka fitness

Šárka Pokorná to rozjíždí ve VIP PROGRAMU s kategorií Zhubnout fofrem. Její tréninková videa tě nabijí pořádnou dávkou energie. Bude to MASAKR, ale ty výsledky za to stojí. Součástí tréninkového plánu jsou videa zaměřená na celé tělo, pro pevný zadek a nožky, ale i na bříško a krásné sexy paže. Pojď spalovat kalorie, pořádně se potit, hubnout a tvarovat postavičku. Energická videa se Šárkou tě zaručeně budou bavit. Zbav se tuku rychle! Kategorie Zhubnout fofrem tě dostane do životní formy.

Hanka Kynychová

Trenérka fitness

Pro VIP PROGRAM natáčí videa také fitness ikona Hanka Kynychová. Pro Hanku Kynychovou je pohyb každodenní náplní života. Její tréninky jsou kombinací kardia a posilování. Energie, která sálá z jejích videí, nadchne ženy každého věku. Můžeš se těšit na tréninky, u kterých spálíš kalorie, ale i posílíš tělo a vybuduješ dokonalou fyzičku! Buď fit a v kondici v každém věku. Cvičení s Hankou Kynychovou je zábava i dřina, která ale nese výsledky. Dej se do pohybu v rytmu hudby a sleduj, jak se tvé tělo krásně mění. 

Jak vypadá VIP program?

Sleduj nás

Nejpopulárnější články

8 tipů, jak odvodnit tělo a být zase ve formě

  
Co je to kalorický deficit?

Co je to kalorický deficit?



Pokud chceš efektivně hubnout, pak je pro tebe nejdůležitější udržet se v kalorickém deficitu. Ale co to vlastně znamená? A jak kalorického deficitu dosáhnout? To a mnohem více se dozvíš v tomto článku.

Kalorický deficit – vše, co potřebuješ vědět

- Kalorický příjem je veškerá energie, kterou přijímáš z jídla a pití.

- Kalorický výdej je souhrn hodnoty bazálního metabolismu, termického efektu jídla, běžných aktivit v životě a cvičení.

- Pokud více kalorií spálíš, než přijmeš, dostaneš se do kalorického deficitu.

- V kalorickém deficitu hubneš. Při kalorickém nadbytku přibíráš.

- Můžeš zhubnout i bez sportování, ale budeš to mít složitější.

- Špatná strava se ve většině případech nedá vycvičit.

 

                                                                       Chci jídelníček

 
jídelníček na míru


Co tvoří kalorický příjem?

Kalorický příjem je veškerá energie, kterou přijímáme v jídle. Ale pozor také na tekuté kalorie! Všechny ty přeslazené limonády a koktejly mohou mít opravdu vysokou kalorickou hodnotu. V příjmu by ses měla zaměřit na dostatečné množství komplexních sacharidů, zdravých tuků a bílkovin.

Co tvoří kalorický výdej?

Kalorický výdej naopak tvoří tu energii, kterou tvé tělo vydává. Řadíme sem hodnotu bazálního metabolismu, což je (jednoduše řečeno) energie, kterou tělo spotřebovává jen tím, že existuje. Kdybys třeba jen celý den ležela a ani se nehnula – ano, i v tu chvíli bys pálila kalorie!

Kalorický výdej ale není jen bazální metabolismus, řadíme sem také termický efekt jídla, což je energie, kterou tělo spotřebovává při trávení, vstřebávání a zpracování přijaté stravy. Jeho hodnota se odvíjí od toho, jaké jídlo jíš, v jakém množství, ale rozhoduje o tom také konzistence a složení. Nejvyšší termický efekt mají bílkoviny, proto se vyplatí se zaměřit na jejich dostatečný příjem (zejména v dietě).

Další složkou tvého výdeje energie je běžné fungování v životě. To, že uklízíš, jdeš, píšeš, zvedneš tužku, pracuješ na počítači… Ony se ty aktivity nasčítají. Mnohem vyšší výdej energie bude mít někdo, kdo má fyzicky náročnou práci. Oproti tomu typické kancelářské „krysy“ budou mít energetický výdej nižší.

A do výdeje samozřejmě zahrnujeme také cvičení! Jakákoliv sportovní aktivita se počítá. Bude to těch 45 minut až hodina, kdy budeš makat na tom, aby tvá postavička byla nejen hubená, ale i krásně zpevněná.


Cvičení a hubnutí


Jak se dostat do kalorického deficitu?

Pokud více kalorií spálíš, než přijmeš, dostaneš se do kalorického deficitu. A právě díky kalorickému deficitu budeš opravdu hubnout. V tom je celé kouzlo úspěšné redukce tuku. Naopak pokud budeš v kalorickém nadbytku, tak začneš přibírat.

PŘÍKLAD Z PRAXE:

Pokud přijímáš cca 2 000 kcal denně a nepřibíráš ani nehubneš, pak je to pravděpodobně tvůj udržovací příjem. Když chceš zhubnout, ideálně se jeví začít na 300 – 500 kcal deficitu. Začni přijímat 1 700 kcal a sleduj, zda a jak rychle hubneš.

Postup je úplně jednoduchý. Začni si zapisovat, co jíš. Snaž se, aby jídla byla pestrá, obsahovala všechny makroživiny i důležité mikroživiny. Pokud po týdnu zjistíš, že přibíráš, pravděpodobně jíš hodně, proto přidej na pohybu nebo uber jídla. Pokud zjistíš, že hubneš až příliš rychle, pak jsi pravděpodobně ve zbytečně velkém kalorickém deficitu. Po zhubnutí by mohl přijít jojo efekt! Na to si dej pozor. Ideální je hubnout cca 2-3 kg za měsíc. No a pokud váhu udržuješ, pak je to tvůj udržovací příjem.

Naprosto nejjednodušší cestou je, pokud si objednáš jídelníček na míru od naší nutriční terapeutky Jany Králové. Jana má více než 10 let praxe a pomohla již tisícům ženám k vysněné postavě. Chceš mít jistotu, že zhubneš? S jídelníčkem od odborníka to bude hračka.


jídelníček na hubnutí


Můžu zhubnout i bez sportování?

Pokud budeš v kalorickém deficitu, pak ano. Uvědom si ale, že když nebudeš sportovat, budeš muset jíst méně. Tvé tělo nevydá tolik energie… Zároveň cvičení nám zajistí nejen spálené kalorie, ale také pěkně zformovanou postavičku. Nechtěj být vychrtlá, chtěj pevné a funkční tělo. Čím více svalů budeš mít, tím více budeš moct jíst. Vypracovaná postava je sexy!

A samozřejmě sport je dobrý také pro psychiku! Najdi si takové aktivity, které tě budou bavit. To, že díky nim budeš také hubnout, bude jen bonus navíc.

Dá se špatná strava vycvičit?

Dalším extrémem je, pokud sice cvičíš více než dost, ale stravu neřešíš a dost často prasíš. Uvědom si, že při takovém hodinovém tréninku spálíš třeba 400 kcal a běžná pizza má 1 200 kcal! Nejen že bys musela sportovat od rána až do večera, abys to spálila, ale zároveň by tvé tělo postrádalo kvalitní výživu. Nejsi popelnice, naházej do sebe jen tak něco… přemýšlej nad tím, co jíš a chtěj pro sebe to nejlepší.



 Chci jídelníček


Deficit

Nejprodávanější spalovače
v Československu
Bleskové doručení
do celé Evropy
Nejrůžovější a nejkrásnější balíčky pod sluncem
Nejsme obyčejný e-shop,
jsme holky jako ty