Nejprodávanější spalovače
v Československu
Bleskové doručení
do celé Evropy
Nejrůžovější a nejkrásnější balíčky pod sluncem
Nejsme obyčejný e-shop,
jsme holky jako ty

Posuň své hranice o kus dál a jdi si tvrdě za svou vysněnou postavičkou! Mám pro tebe VIP fitness PROGRAM

s kompletním trénikovým plánem, který tě dostane do formy!

Makej na sobě doma před televizí a ušetři tak balík peněz za fitko.

Se mnou cvičíš jen za 149 Kč/měsíčně.

Míša Mrázková - Trenérka fitness

Ahoj, jsem Miška a v Ladylab připravuji fitness videa už přes rok. Za tuto dobu jsme s týmem natočili desítky videí, podle kterých už cvičí tisíce holek v Čechách i na Slovensku.

A teď pro tebe mám novinku! Nadupaný fitness VIP program, který tě dostane do formy.

Videa, která na tebe čekají ve VIP programu jsou prodloužená a poskládaná tak, aby si každý týden odcvičila to, co máš! Nemusíš tedy přemýšlet, co a jak bys měla cvičit, program tě sám povede! A navíc, videa budou každý týden přibývat, nemusíš se tedy bát, že bys vypadla z formy!

Měsíční členství ve VIP Programu tě vyjde na pouhých 149 Kč.

Přestaň se vymlouvat a začni hned!

Dej do toho vše!

Kontakt: misa.mrazkova@ladylab.cz

Slevy

Sledujte nás

Nejpopulárnější články

8 tipů, jak odvodnit tělo a být zase ve formě

  
Jak jíst v horkých letních dnech

Jak jíst v horkých letních dnech



Když teploty stoupají, tvůj apetit klesá a nemáš na jídlo ani pomyšlení? Na jednu stranu to není úplně špatná zpráva, ale přeci jen bys měla dbát na to, co svému tělu v horkých letních dnech dopřát. V následujících řádcích se dozvíš pár užitečných tipů, jak chuť k jídlu podpořit a čemu se raději vyvarovat.

Zvol si správné potraviny

To je základ úspěchu. Existuje hodně potravin, které mají podporovat chuť k jídlu. Zvol si tu nejvhodnější pro horké letní dny.

Barevné jídlo. Začni s tím, že si připravíš hezky vypadající, hodně barevný pokrm. Nezapomínej, člověk jí i očima!
Více energie. Dej přednost energeticky vydatnějším potravinám. Hlavní součástí jídelníčku by měly být potaviny bohaté na živiny, jako je maso, ořechy, tučnější mléčné výrobky a vejce. Méně je však více, v menším množství ti dodají potřebnou energii.
Studená kuchyně. Zkus nahradit některé teplé pokrmy studenými (ne však ledovými). Můžeš si vybrat z mnoha variací od salátů (luštěninových/těstovinových/zeleninových s masem/s tuňákem/s vejcem/se sýrem apod.) přes sushi, až po obložené bagetky se vším, co máš ráda.
Bylinkové dochucení. Dochuť si své jídlo oblíbenými bylinkami. Čím pestřejší chutě, tím více budou tvé chuťové buňky povzbuzeny, stejně jako pak ty sama.

Pozor na některá koření

Chilli
Trochu se u něj zapotíte. Obsahuje látku zvanou kapsaicin, který má sice blahodárné účinky na zrychlení metabolismu, ale také startuje proces zvaný termogeneze, kdy tělo začne produkovat více tepla a způsobuje také dřívější pocit nasycenosti.

Zázvor
Netřeba to s ním přehánět. Zázvor je je jednou z potravin často doporučovaných pro podporu nejen apetitu, ale i na podporu trávicí činnosti. Opět ale zahřívá, ale ve velkém vedru a ve velkém množství to není to pravé zázvorové.

Najdi si svůj vlastní režim

Každá z nás je originál. Stejně tak i doba, kdy během dne jíme, se liší. Pokud máš pocit, že ti nechutná spíš v odpoledních či ve večerních hodinách, snaž se vychutnat si dostatečně velkou snídani a včasný oběd. Naopak když na nic nemáš chuť ráno, naservíruj si jen lehkou snídani a o to víc si dej záležet na svačině či obědu.
Každopádně základní rada zní: Na jídlo si udělej čas a vychutnej si ho – bez výčitek!

Dbej na pitný režim

Správná hydratace je klíčem k rovnováze těla. Voda v těle zajišťuje mnoho činností - regulaci tělesné teploty, udržuje správnou funkce ledvin i optimální hustotu krve. Také je potřebná k zásobování tkáně kyslíkem a přivádění energie do svalů nebo odvodu látek z těla ven. A unavená přece být nechceš!

Pokud trpíš nechutí k jídlu, je vhodné během jídla nápoje úplně vynechat - zbytečně ti zaplní žaludek a pocit sytosti se dostaví o to dřív. Vhodné je i nepít alespoň 30 minut před i po jídle.

A jak je to s alkoholem?

To ví každá z nás nejlépe. Vliv alkoholu je velmi individuální. Někomu apetit výrazně zvyšuje, někomu ne, ale současně také tvé tělo zahřívá. Samozřejmě se bavíme o přiměřeném množství...

Do jídla se nenuť

... pokud to opravdu nejde. Ve vedrech, jako v jiných extrémnějších podmínkách, je důležité poslouchat své tělo. Pokud ti už i pohled na jídlo nedělá dobře, opravdu nemá cenu se přemáhat. Tělo si samo řekne, když něco potřebuje. Základ je však nevynechávat pitný režim.

Pokud se ti nechce konzumovat větší jídla či tuhá strava, je vhodné nahradit ji třeba formou smoothie. Nemusíš tak nic kousat a přesto do sebe dostaneš nějakou energii. Ještě ke všemu si jej můžeš připravit přesně dle svých vlastních chutí.

Horké letní počasí už tě nerozhází!



Číst blog
Nejprodávanější spalovače
v Československu
Bleskové doručení
do celé Evropy
Nejrůžovější a nejkrásnější balíčky pod sluncem
Nejsme obyčejný e-shop,
jsme holky jako ty