Nejprodávanější spalovače
v Československu
Bleskové doručení
do celé Evropy
Nejrůžovější a nejkrásnější balíčky pod sluncem
Nejsme obyčejný e-shop,
jsme holky jako ty

Posuň své hranice o kus dál a jdi si tvrdě za svou vysněnou postavičkou. Mám pro tebe VIP fitness PROGRAM

s kompletním tréninkovým plánem, který tě dostane do formy!

Se mnou to zvládneš z pohodlí domova,

a to JEN za 149 Kč/měsíčně.

Míša Mrázková - Trenérka fitness

Ahoj, jsem trenérka Miška a v Ladylabu připravuji fitness videa pro domácí cvičení. Už tisíce holek v Čechách i na Slovensku cvičí podle mě, tak pojď se přidat k nám i ty.

Připravila jsem si pro tebe nadupaný fitness VIP program na doma. Postavičku si můžeš zformovat i z obýváků, kočko. 

Videa, která na tebe čekají ve VIP programu jsou poskládaná tak, aby si každý týden odcvičila to, co máš. Čekají na tebe ty nejlepší cviky na zadeček a nohy, na bříško, ruce a paže a při FULL BODY tréninku rozhýbeš celé tělo! A co takové hodinové spalovačky? Garantuji ti, že tričko nezůstane suché.

Nemusíš přemýšlet, co a jak bys měla cvičit, program tě sám povede. Je to snadné a efektivní. A navíc, videa každý týden přibývají, nemusíš se tedy bát, že bys vypadla z formy. My tě v tom nenecháme!

Měsíční členství ve VIP Programu tě vyjde na pouhých 149 Kč.

Tak přestaň se vymlouvat a začni hned!

Dej do toho vše!

Kontakt: misa.mrazkova@ladylab.cz

Sleduj nás

Nejpopulárnější články

8 tipů, jak odvodnit tělo a být zase ve formě

  
Vegetariánství nebo veganství? Zjistěte vlivy potravinových omezení na zdraví

Vegetariánství nebo veganství? Zjistěte vlivy potravinových omezení na zdraví



Vegetariánství a hlavně veganství jsou dnes velkým trendem. Řeší se na internetových diskuzích i mezi cvičebními stroji ve fitku. Víte, jaké jsou dopady potravinových omezení na výsledky cvičení i celkové zdraví?

Vegetariánství může vést k hubnutí, ale…

K vegetariánství nebo veganství dnes vede spoustu holek řada dobrých důvodů. Od těch ryze osobních – vynechání potravin, které jim nesedí nebo neprospívají – po nesouhlas s lhostejností vůči zvířatům a celé planetě.

Zatímco vegetariánství spočívá „pouze“ ve vynechání masa nebo vedlejších produktů z porážky živočichů, jako je například sádlo, ještě přísnější veganství odmítá také příjem mléka, vajec nebo medu. Po takové úpravě jídelníčku hodně holek zhubne, protože tučnější, masitou stravu nahradí lehčí, rostlinnou. Pojďme se ale podívat, jestli se veganství a vegetariánství nemohou promítnout na zdraví nebo fyzické kondici.

Veganství a zdraví: tělu mohou scházet bílkoviny

Při dodržování veganské stravy může tělu hrozit nedostatek bílkovin, železa nebo vitaminů A, D a B12, který se nachází hlavně v živočišných produktech. Proto je třeba věnovat pozornost tomu, jak tyto látky nahradit.

Bílkoviny obsažené v masu, vajíčkách a dalších „neveganských“ potravinách jsou důležité pro tvorbu svalů, silné kosti i krásnou pleť. Vynahradit jejich příjem pomáhají luštěniny, rostlinná mléka nebo sója. Z potravin neživočišného původu se ale získávají poměrně obtížně a například arašídové máslo sice bílkoviny má, zároveň ale obsahuje kolem 50 % tuku.

Kromě sóji už moc plnohodnotných bílkovin v rostlinné říši nenajdeme, a proto je třeba potraviny vhodně kombinovat – například fazole s rýží (tedy obiloviny s luštěninami). Vegetariánky si po tréninku mohou připravit také proteinový nápoj, u kterého si veganky musí dávat pozor na složení. Často totiž obsahuje mléko nebo vaječnou syrovátku.

Jak doplnit další důležité látky

Nedostatek železa v těle způsobuje únavu, slabost, nebo dokonce závratě. Doplňovat ho můžete pomocí sušeného ovoce, pistácií, mandlí, brokolice, červené řepy nebo obilovin a luštěnin.

Vitamin A najdete třeba v mrkvi, batátech, rajčatech nebo červených paprikách. Je nezbytný pro zrak a vývoj buněk. Chybějící vitamin D, běžně obsažený v rybách, vejcích nebo kravském mléku, může mít za následek nemoci kostí nebo svalů i oslabený imunitní systém. V přírodě se získává hlavně ze slunečních paprsků, veganky by měly sáhnout také po potravinových doplňcích.

Výhody veganství: shazování kil i skvělý pocit

Vynechání masa, mléka nebo vajec může mít ale také mnoho pozitivních dopadů. Snížený příjem nasycených tuků se často projeví na redukované hladině cholesterolu. Většinou dochází také k energeticky nižšímu příjmu potravy, což vede k úbytku tělesné hmotnosti a štíhlejší postavě. Čerstvé ovoce a zelenina v syrovém stavu navíc dodávají tělu velké množství enzymů, antioxidantů a vlákniny, která má blahodárný vliv na střeva.

Veganky a vegetariánky tolik nezatěžují své tělo, což má dobrý vliv na psychickou kondici a projevuje se na výkonech při cvičení. Veganský životní styl je navíc často spojený nejen se sportem, ale i ochranou zvířat, což pozitivní pocity ze sebe samé ještě umocní.

Důležitá je pravidelnost a pestrost stravování

Je dobré si uvědomit, že vegetariánství i veganství jsou hlavně životními směry a filozofií. Neměly by být chápány jako dieta, která vede k vysněné postavě, ale jako dlouhodobá filozofie stravování. Pokud vás i tak jeden ze směrů láká, vždy se snažte dodržovat stravu pestrou. Pokud se odhodláte ke změně, nic neuspěchávejte. Přechod si dávkujte postupně a jezte pravidelně.

Hlavně ze začátku k sobě buďte zodpovědná při plánování jídelníčku, neodbývejte se a především poslouchejte své tělo. Pokud si nejste jistá, jak tělu dodávat látky důležité pro zdraví, podívejte se na doporučené doplňky pro vegany a vegetariány.

Číst blog
Nejprodávanější spalovače
v Československu
Bleskové doručení
do celé Evropy
Nejrůžovější a nejkrásnější balíčky pod sluncem
Nejsme obyčejný e-shop,
jsme holky jako ty