Nejprodávanější spalovače
v Československu
Bleskové doručení
do celé Evropy
Nejrůžovější a nejkrásnější balíčky pod sluncem
Nejsme obyčejný e-shop,
jsme holky jako ty

ZBAV SE TUKU RYCHLE!

Nadupaný VIP fitness PROGRAM tě dostane do životní formy!
Makej, hubni a tvaruj postavičku z pohodlí domova,  
a to JEN za 149Kč/měsíčně. 
  • Cvičební videa
  • Tréninkové plány
  • Výzvy
  • E-booky
  • Timer aplikace

Proměny s Ladylab

Proměna / 6 týdnů

Proměna / 6 týdnů

Proměna / 6 týdnů

Proměna / 6 týdnů

Proměna / 6 týdnů

Proměna / 6 týdnů

icon_crown.svgRecenze

icon_crown.svgVIP trenérkyicon_crown.svg

Míša Mrázková

Trenérka fitness

Trenérka Míša v Ladylab připravuje videa pro domácí cvičení. Nemusíš přemýšlet, co a jak bys měla cvičit, VIP Program tě sám povede. Je to snadné a efektivní. Videa každý týden přibývají, nemusíš se tedy bát, že bys vypadla z formy. Tréninkové plány ve VIP PROGRAMU pro tebe Míša sestavila tak, abys každý týden odcvičila to, co máš. Čekají na tebe ty nejlepší cviky na zadek a nohy, břicho, paže i FULL BODY tréninky! Míša má pro tebe také kardio kickbox, hodinové spalovačky, cvičení pro pokročilé i začátečníky a nadupané fitness výzvy! 

Šárka Pokorná

Trenérka fitness

Šárka Pokorná to rozjíždí ve VIP PROGRAMU s kategorií Zhubnout fofrem. Její tréninková videa tě nabijí pořádnou dávkou energie. Bude to MASAKR, ale ty výsledky za to stojí. Součástí tréninkového plánu jsou videa zaměřená na celé tělo, pro pevný zadek a nožky, ale i na bříško a krásné sexy paže. Pojď spalovat kalorie, pořádně se potit, hubnout a tvarovat postavičku. Energická videa se Šárkou tě zaručeně budou bavit. Zbav se tuku rychle! Kategorie Zhubnout fofrem tě dostane do životní formy.

Hanka Kynychová

Trenérka fitness

Pro VIP PROGRAM natáčí videa také fitness ikona Hanka Kynychová. Pro Hanku Kynychovou je pohyb každodenní náplní života. Její tréninky jsou kombinací kardia a posilování. Energie, která sálá z jejích videí, nadchne ženy každého věku. Můžeš se těšit na tréninky, u kterých spálíš kalorie, ale i posílíš tělo a vybuduješ dokonalou fyzičku! Buď fit a v kondici v každém věku. Cvičení s Hankou Kynychovou je zábava i dřina, která ale nese výsledky. Dej se do pohybu v rytmu hudby a sleduj, jak se tvé tělo krásně mění. 

Jak vypadá VIP program?

Sleduj nás

Nejpopulárnější články

8 tipů, jak odvodnit tělo a být zase ve formě

  
6 tipů, jak zabránit zadržování vody v těle

6 tipů, jak zabránit zadržování vody v těle



Naše tělo je tvořeno z 55–65 % vodou. Je velmi důležitá pro správnou funkci těla, pokud jí je ale více, může způsobovat nepříjemnosti. Vyšší hmotnost, nafouklé bříško, nadměrné pocení nebo otékání končetin jsou jen některými efekty nadměrného množství vody v těle. Dalším je třeba také vznik celulitidy. Máme pro tebe tipy, jak se přirozeně odvodnit!


Pozor na sladké (cukr)

Přehnaná a pravidelná konzumace jednoduchého cukru (sladkého) způsobuje kolísání hladiny glukózy v krvi. To může zapříčinit zvýšení podílu vody v těle. Preferuj ve stravě komplexní (složené) sacharidy, tedy celozrnné pečivo, rýži, těstoviny, pohanku, bulgur či celozrnné obilné vločky. Jednoduchý cukr a různé další sladkosti zařazuj do svého jídelníčku opravdu jen výjimečně.
Více o správných a špatných sacharidech si přečti v článku Které cukry jíst a kterým se vyhnout obloukem

Vyhýbej se nadměrné konzumaci soli a sodíku

Sůl totiž způsobuje zadržování vody v těle. Zkus omezit solení při vaření a sůl nahradit jiným, ideálně jedno druhovým kořením, různými bylinkami či například zelenými natěmi. Dobré je také použití citrónové nebo limetkové šťávy nebo pokud jsi milovnice pikantních jídel, chilli je také skvělou volbou.

Pozor si také dávej na potraviny s vysokým obsahem sodíku: polotovary, uzeniny, sójová omáčka, jedlá sůl, potraviny ve slaných nálevech a pochutiny typu chipsy nebo slané oříšky. A také na minerální vody, které obsahují vysoké množství sodíku. Obzvláště na Poděbradku a Hanáckou kyselku, které jsou na sodík velmi bohaté.
Více o soli si přečti v článku Sůl nad zlato. Platí to i pro tvoje stravování?

Nezapomínej na dostatečný přísun draslíku ve stravě

Nedostatek draslíku v těle způsobuje zadržování vody a sodíku v těle a poté otoky. Do svého jídelníčku zařazuj potraviny bohaté na draslík – banány, luštěniny, meruňky, sušené ovoce (nepřislazované), rajčata, špenát, sušené houby, brambory, datle, avokádo a mák.

Dodržuj dostatečný pitný režim

Pokud budeš pít málo, donutíš své tělo tvořit si zásoby vody a tím pádem budeš vodu zadržovat. Jak si spočítat svůj optimální denní pitný režim zjistíš v článku Kojíš a chceš začít makat na své postavě?

Pravidelně do jídelníčku zařaď přírodní diuretika

Diuretika způsobují zvýšené vylučování vody (odvodňují). Určitě ale hned neutíkej do lékárny pro nějaké preparáty a využij přirozený zdroj z potravin. Mezi přírodní diuretika patří okurka, melouny, jablka, šalotka, mrkev, celer, chřest, petržel a pastinák.

Využij sílu bylinek

Některé bylinky mají také skvělé odvodňovací schopnosti. V tvém režimu by tedy neměl chybět čaj z březových listů, jitrocele, kopřivy nebo třeba přesličky.

Ještě pro lepší očistu tvého těla můžeš vyzkoušet Detox, čistě přírodní produkt napomáhající detoxikaci organismu.


Nejprodávanější spalovače
v Československu
Bleskové doručení
do celé Evropy
Nejrůžovější a nejkrásnější balíčky pod sluncem
Nejsme obyčejný e-shop,
jsme holky jako ty