Nejprodávanější spalovače
v Československu
Bleskové doručení
do celé Evropy
Nejrůžovější a nejkrásnější balíčky pod sluncem
Nejsme obyčejný e-shop,
jsme holky jako ty

Posuň své hranice o kus dál a jdi si tvrdě za svou vysněnou postavičkou. Mám pro tebe VIP fitness PROGRAM

s kompletním tréninkovým plánem, který tě dostane do formy!

Se mnou to zvládneš z pohodlí domova,

a to JEN za 149 Kč/měsíčně.

Míša Mrázková - Trenérka fitness

Ahoj, jsem trenérka Miška a v Ladylabu připravuji fitness videa pro domácí cvičení. Už tisíce holek v Čechách i na Slovensku cvičí podle mě, tak pojď se přidat k nám i ty.

Připravila jsem si pro tebe nadupaný fitness VIP program na doma. Postavičku si můžeš zformovat i z obýváků, kočko. 

Videa, která na tebe čekají ve VIP programu jsou poskládaná tak, aby si každý týden odcvičila to, co máš. Čekají na tebe ty nejlepší cviky na zadeček a nohy, na bříško, ruce a paže a při FULL BODY tréninku rozhýbeš celé tělo! A co takové hodinové spalovačky? Garantuji ti, že tričko nezůstane suché.

Nemusíš přemýšlet, co a jak bys měla cvičit, program tě sám povede. Je to snadné a efektivní. A navíc, videa každý týden přibývají, nemusíš se tedy bát, že bys vypadla z formy. My tě v tom nenecháme!

Měsíční členství ve VIP Programu tě vyjde na pouhých 149 Kč.

Tak přestaň se vymlouvat a začni hned!

Dej do toho vše!

Kontakt: misa.mrazkova@ladylab.cz

Slevy

Sleduj nás

Nejpopulárnější články

8 tipů, jak odvodnit tělo a být zase ve formě

  
Jak shodit povánoční kila? Přijmi výzvu pro sexy bříško!

Jak shodit povánoční kila? Přijmi výzvu pro sexy bříško!



Obuj se s novým rokem do cvičení. S Míšou jsme pro tebe připravily měsíční výzvu pro sexy bříško, o kterém jsi vždycky snila! Zde v článku nebo přímo u cvičebního videa najdeš také návod, co cvičit a jak často. Pojď do toho s námi!

Pravidla výzvy: co cvičit a jak často?

Týden 1
Výzva na bříško: 4× týdně
20-30 minut kardia před výzvou: 3× týdně

Týden 2
Výzva na bříško: 5× týdně
20-30 minut kardia před výzvou: 3× týdně

Týden 3
Výzva na bříško: 5× týdně
20-30 minut kardia před výzvou: 4× týdně

Týden 4
Výzva na bříško: 6× týdně
20-30 minut kardia před výzvou: 4× týdně

Podpoř maximálně své výsledky

- Ve dnech bez kardia zařaď krátké cvičení pro protažení svalů, které tě zbaví bolesti.
- Dej si spalovač před každým tréninkem.
- Po cvičení doplň bílkoviny proteinovým nápojem s příchutí kokos nebo vanilka.
- Zejména v tréninkových dnech (ale i mimo ně) vypij alespoň 2 litry vody denně.
- Při cvičení vodu doplň o BCAA citrus nebo meloun, které pomáhají chránit tvé svaly.
- Přidej alespoň trochu zeleniny ke každému jídlu a jez vyváženou stravu.

A především si cvičení pořádně užívej a těš se na výsledky! Tak co, půjdeš do toho?

Číst blog
Nejprodávanější spalovače
v Československu
Bleskové doručení
do celé Evropy
Nejrůžovější a nejkrásnější balíčky pod sluncem
Nejsme obyčejný e-shop,
jsme holky jako ty