Nejprodávanější spalovače
v Československu
Bleskové doručení
do celé Evropy
Nejrůžovější a nejkrásnější balíčky pod sluncem
Nejsme obyčejný e-shop,
jsme holky jako ty

Posuň své hranice o kus dál a jdi si tvrdě za svou vysněnou postavičkou! Mám pro tebe VIP fitness PROGRAM

s kompletním trénikovým plánem, který tě dostane do formy!

Makej na sobě doma před televizí a ušetři tak balík peněz za fitko.

Se mnou cvičíš celý měsíc jen za 149 Kč.

Míša Mrázková - Trenérka fitness

Ahoj, jsem Miška a v Ladylab připravuji fitness videa už přes rok. Za tuto dobu jsme s týmem natočili desítky videí, podle kterých už cvičí tisíce holek v Čechách i na Slovensku.

A teď pro tebe mám novinku! Nadupaný fitness VIP program, který tě dostane do formy.

Videa, která na tebe čekají ve VIP programu jsou prodloužená a poskládaná tak, aby si každý týden odcvičila to, co máš! Nemusíš tedy přemýšlet, co a jak bys měla cvičit, program tě sám povede! A navíc, videa budou každý týden přibývat, nemusíš se tedy bát, že bys vypadla z formy!

Měsíční členství ve VIP Programu tě vyjde na pouhých 149 Kč.

Přestaň se vymlouvat a začni hned!

Dej do toho vše!

Slevy

Sledujte nás

Nejpopulárnější články

8 tipů, jak odvodnit tělo a být zase ve formě

  
Jak shodit povánoční kila? Přijmi výzvu pro sexy bříško!

Jak shodit povánoční kila? Přijmi výzvu pro sexy bříško!



Obuj se s novým rokem do cvičení. S Míšou jsme pro tebe připravily měsíční výzvu pro sexy bříško, o kterém jsi vždycky snila! Zde v článku nebo přímo u cvičebního videa najdeš také návod, co cvičit a jak často. Pojď do toho s námi!

Pravidla výzvy: co cvičit a jak často?

Týden 1
Výzva na bříško: 4× týdně
20-30 minut kardia před výzvou: 3× týdně

Týden 2
Výzva na bříško: 5× týdně
20-30 minut kardia před výzvou: 3× týdně

Týden 3
Výzva na bříško: 5× týdně
20-30 minut kardia před výzvou: 4× týdně

Týden 4
Výzva na bříško: 6× týdně
20-30 minut kardia před výzvou: 4× týdně

Podpoř maximálně své výsledky

- Ve dnech bez kardia zařaď krátké cvičení pro protažení svalů, které tě zbaví bolesti.
- Dej si spalovač před každým tréninkem.
- Po cvičení doplň bílkoviny proteinovým nápojem s příchutí kokos nebo vanilka.
- Zejména v tréninkových dnech (ale i mimo ně) vypij alespoň 2 litry vody denně.
- Při cvičení vodu doplň o BCAA citrus nebo meloun, které pomáhají chránit tvé svaly.
- Přidej alespoň trochu zeleniny ke každému jídlu a jez vyváženou stravu.

A především si cvičení pořádně užívej a těš se na výsledky! Tak co, půjdeš do toho?

Číst blog
Nejprodávanější spalovače
v Československu
Bleskové doručení
do celé Evropy
Nejrůžovější a nejkrásnější balíčky pod sluncem
Nejsme obyčejný e-shop,
jsme holky jako ty