Nejprodávanější spalovače
v Československu
Bleskové doručení
do celé Evropy
Nejrůžovější a nejkrásnější balíčky pod sluncem
Nejsme obyčejný e-shop,
jsme holky jako ty

Posuň své hranice o kus dál a jdi si tvrdě za svou vysněnou postavičkou. Mám pro tebe VIP fitness PROGRAM

s kompletním tréninkovým plánem, který tě dostane do formy!

Se mnou to zvládneš z pohodlí domova,

a to JEN za 149 Kč/měsíčně.

Míša Mrázková - Trenérka fitness

Ahoj, jsem trenérka Miška a v Ladylabu připravuji fitness videa pro domácí cvičení. Už tisíce holek v Čechách i na Slovensku cvičí podle mě, tak pojď se přidat k nám i ty.

Připravila jsem si pro tebe nadupaný fitness VIP program na doma. Postavičku si můžeš zformovat i z obýváků, kočko. 

Videa, která na tebe čekají ve VIP programu jsou poskládaná tak, aby si každý týden odcvičila to, co máš. Čekají na tebe ty nejlepší cviky na zadeček a nohy, na bříško, ruce a paže a při FULL BODY tréninku rozhýbeš celé tělo! A co takové hodinové spalovačky? Garantuji ti, že tričko nezůstane suché.

Nemusíš přemýšlet, co a jak bys měla cvičit, program tě sám povede. Je to snadné a efektivní. A navíc, videa každý týden přibývají, nemusíš se tedy bát, že bys vypadla z formy. My tě v tom nenecháme!

Měsíční členství ve VIP Programu tě vyjde na pouhých 149 Kč.

Tak přestaň se vymlouvat a začni hned!

Dej do toho vše!

Kontakt: misa.mrazkova@ladylab.cz

Slevy

Sleduj nás

Nejpopulárnější články

8 tipů, jak odvodnit tělo a být zase ve formě

  
Vitamin D tě ochrání před nemocemi. Poradíme, jak ho doplnit v zimě!

Vitamin D tě ochrání před nemocemi. Poradíme, jak ho doplnit v zimě!



Vitamín D je považován za jeden z nejdůležitějších pro tvé zdraví, protože podporuje základní tělesné funkce. Tělo ho přijímá z 90 % ze sluníčka, takže v létě ho máme dost a dost. Co ale dělat v zimě, když sluníčko chybí? Nejen to prozradíme v článku.

Proč je Déčko tak důležité?

Vitamin D ovlivňuje nespočet funkcí v našem těle. Zajišťuje pevnost kostí a zubů, pomáhá při hojení zlomenin a je nepostradatelný u dětí v období růstu. Jeho dostatek vede k prevenci vzniku únavy a může pomoci předcházet rakovině, srdečním onemocněním a autoimunitním chorobám.


Má také vliv na fungování imunitního systému. Chrání před různými nemocemi a pomáhá celkově zajistit pevné zdraví, což je právě v chladných zimních měsících velmi důležité. Právě v zimě nám ale vitamin D chybí, protože slunečných dní je málo a hlavní zdroj je tak značně omezen.

Co ti hrozí při nedostatku vitamínu D?

Nízké hodnoty vitamínu D ohrožují hlavně kosti, protože dochází k jejich měknutí. U dětí se jedná o onemocnění zvané křivice, u dospělých o tzv. osteomalácii (vyšší náchylnost ke vzniku zlomenin). Kromě toho se mohou mnohem snáze tvořit zubní kazy. Nedostatek Déčka tě činí náchylnější také k různým nachlazením, chřipce nebo angíně.

Nedostatek vitaminu D ohrožuje především děti a seniory nebo pacienty se střevními záněty.

Opatrné byste ale měly být i vy holky, které patříte mezi striktní vegetariánky či veganky. Vitamín D je totiž rozpustný v živočišných tucích a právě ty patří mezi jeho nejbohatší zdroje.

Hlavní zdroje vitaminu D


Slunce

Největší zdroj vitaminu D je zadarmo - jedná se totiž o Sluníčko :-) Ve slunečném dni se tedy stačí denně alespoň půl hodiny pohybovat na slunci a získáš tak potřebnou dávku.

Množství přijatého vitamínu D ze sluníčka ale negativně ovlivňuje řada faktorů:

·        věk (s věkem se schopnost pokožky tvořit tento vitamín snižuje),

·        fototyp pokožky (čím tmavší pleť, tím méně se vstřebává),

·        aplikace opalovacích krémů,

·        smog a oblačnost.

A když v zimě slunce příliš nesvítí, je třeba dodat vitamin D jinde.

Potraviny

Zdroje vitamínu D hledej hlavně v živočišných potravinách. Nejvíce ho najdeš v rybím tuku. Proto do jídelníčku zařaď různé tučné mořské ryby, jako je losos, makrela, sardinky, tuňák (ale určitě ne konzervovaný). Kromě nich jsou dobrým zdrojem i veškeré mléčné výrobky, máslo, vaječný žloutek či krevety.

O vitamín D jsou obohaceny také některé rostlinné zdroje. Patří sem alternativy mléka a mléčných výrobků (rostlinné nápoje a dezerty), některé rostlinné oleje, rostlinné roztíratelné tuky (margaríny) či cereálie.

Léky a doplňky stravy

Po lécích či doplňcích stravy sahej až v případě, že se potvrdí příliš nízká hladina vitamínu D v krvi. A vždy jejich zařazení raději konzultuj s lékařem či lékárníkem. Vitamínem D, doplněným prostřednictvím léku nebo doplňku stravy, se totiž můžeš předávkovat. Což u stravy či slunění neplatí.


Chceš konkrétnější rady ohledně získávání vitamínu D ze stravy nebo z potravinových doplňků? Zeptej se mě přímo na WhatsApp!

Číst blog
Nejprodávanější spalovače
v Československu
Bleskové doručení
do celé Evropy
Nejrůžovější a nejkrásnější balíčky pod sluncem
Nejsme obyčejný e-shop,
jsme holky jako ty