Nejprodávanější spalovače
v Československu
Bleskové doručení
do celé Evropy
Nejrůžovější a nejkrásnější balíčky pod sluncem
Nejsme obyčejný e-shop,
jsme holky jako ty

Zbav se tuku rychle!

Nadupaný VIP fitness PROGRAM tě dostane do životní formy!
Makej, hubni a tvaruj postavičku z pohodlí domova,  
a to JEN za 149Kč/měsíčně. 
  • Cvičební videa
  • Tréninkové plány
  • Výzvy
  • E-booky
  • Timer aplikace

Proměny s Ladylab

Proměna / 6 měsíců - 15 kg

Proměna / 6 měsíců - 15 kg

icon_crown.svgRecenze

icon_crown.svgVIP trenérkyicon_crown.svg

Míša Mrázková

Trenérka fitness

Trenérka Míša v Ladylab připravuje videa pro domácí cvičení. Už tisíce holek cvičí podle ní, tak pojď se přidat k nám i ty. Vysněnou postavičku máš na dosah, stačí jen udělat první krok! 

Tréninkové plány ve VIP PROGRAMU pro tebe Míša sestavila tak, abys každý týden odcvičila to, co máš. Čekají na tebe ty nejlepší cviky na zadek a nohy, břicho, ruce a paže a při FULL BODY tréninku dáš zabrat celému tělu! A co takové hodinové spalovačky nebo fitness výzvy? Garantujeme ti, že tričko nezůstane suché. 

Nemusíš přemýšlet, co a jak bys měla cvičit, fitness program tě sám povede. Je to snadné a efektivní. Videa každý týden přibývají, nemusíš se tedy bát, že bys vypadla z formy. 

Šajna

Trenérka fitness

Šajna má ve VIP PROGRAMU svou vlastní kategorii Zhubnout fofrem. Její tréninková videa tě nabijí pořádnou dávkou energie. Bude to MASAKR, ale ty výsledky za to stojí. 

Pojď spalovat kalorie, pořádně se potit, hubnout a tvarovat postavičku. Energická videa se Šajnou tě zaručeně budou bavit. Zbav se tuku rychle! Kategorie Zhubnout fofrem se Šajnou tě dostane do životní formy. S námi je to hračka! 

My tě v tom nenecháme! Tak přestaň se vymlouvat a začni hned.

Jak vypadá VIP program?

Sleduj nás

Nejpopulárnější články

8 tipů, jak odvodnit tělo a být zase ve formě

  
Vitamin D tě ochrání před nemocemi. Poradíme, jak ho doplnit v zimě!

Vitamin D tě ochrání před nemocemi. Poradíme, jak ho doplnit v zimě!



Vitamín D je považován za jeden z nejdůležitějších pro tvé zdraví, protože podporuje základní tělesné funkce. Tělo ho přijímá z 90 % ze sluníčka, takže v létě ho máme dost a dost. Co ale dělat v zimě, když sluníčko chybí? Nejen to prozradíme v článku.

Proč je Déčko tak důležité?

Vitamin D ovlivňuje nespočet funkcí v našem těle. Zajišťuje pevnost kostí a zubů, pomáhá při hojení zlomenin a je nepostradatelný u dětí v období růstu. Jeho dostatek vede k prevenci vzniku únavy a může pomoci předcházet rakovině, srdečním onemocněním a autoimunitním chorobám.


Má také vliv na fungování imunitního systému. Chrání před různými nemocemi a pomáhá celkově zajistit pevné zdraví, což je právě v chladných zimních měsících velmi důležité. Právě v zimě nám ale vitamin D chybí, protože slunečných dní je málo a hlavní zdroj je tak značně omezen.

Co ti hrozí při nedostatku vitamínu D?

Nízké hodnoty vitamínu D ohrožují hlavně kosti, protože dochází k jejich měknutí. U dětí se jedná o onemocnění zvané křivice, u dospělých o tzv. osteomalácii (vyšší náchylnost ke vzniku zlomenin). Kromě toho se mohou mnohem snáze tvořit zubní kazy. Nedostatek Déčka tě činí náchylnější také k různým nachlazením, chřipce nebo angíně.

Nedostatek vitaminu D ohrožuje především děti a seniory nebo pacienty se střevními záněty.

Opatrné byste ale měly být i vy holky, které patříte mezi striktní vegetariánky či veganky. Vitamín D je totiž rozpustný v živočišných tucích a právě ty patří mezi jeho nejbohatší zdroje.

Hlavní zdroje vitaminu D


Slunce

Největší zdroj vitaminu D je zadarmo - jedná se totiž o Sluníčko :-) Ve slunečném dni se tedy stačí denně alespoň půl hodiny pohybovat na slunci a získáš tak potřebnou dávku.

Množství přijatého vitamínu D ze sluníčka ale negativně ovlivňuje řada faktorů:

·        věk (s věkem se schopnost pokožky tvořit tento vitamín snižuje),

·        fototyp pokožky (čím tmavší pleť, tím méně se vstřebává),

·        aplikace opalovacích krémů,

·        smog a oblačnost.

A když v zimě slunce příliš nesvítí, je třeba dodat vitamin D jinde.

Potraviny

Zdroje vitamínu D hledej hlavně v živočišných potravinách. Nejvíce ho najdeš v rybím tuku. Proto do jídelníčku zařaď různé tučné mořské ryby, jako je losos, makrela, sardinky, tuňák (ale určitě ne konzervovaný). Kromě nich jsou dobrým zdrojem i veškeré mléčné výrobky, máslo, vaječný žloutek či krevety.

O vitamín D jsou obohaceny také některé rostlinné zdroje. Patří sem alternativy mléka a mléčných výrobků (rostlinné nápoje a dezerty), některé rostlinné oleje, rostlinné roztíratelné tuky (margaríny) či cereálie.

Léky a doplňky stravy

Po lécích či doplňcích stravy sahej až v případě, že se potvrdí příliš nízká hladina vitamínu D v krvi. A vždy jejich zařazení raději konzultuj s lékařem či lékárníkem. Vitamínem D, doplněným prostřednictvím léku nebo doplňku stravy, se totiž můžeš předávkovat. Což u stravy či slunění neplatí.


Chceš konkrétnější rady ohledně získávání vitamínu D ze stravy nebo z potravinových doplňků? Zeptej se mě přímo na WhatsApp!

Číst blog
Nejprodávanější spalovače
v Československu
Bleskové doručení
do celé Evropy
Nejrůžovější a nejkrásnější balíčky pod sluncem
Nejsme obyčejný e-shop,
jsme holky jako ty