Nejprodávanější spalovače
v Československu
Bleskové doručení
do celé Evropy
Nejrůžovější a nejkrásnější balíčky pod sluncem
Nejsme obyčejný e-shop,
jsme holky jako ty

Posuň své hranice o kus dál a jdi si tvrdě za svou vysněnou postavičkou! Mám pro tebe VIP fitness PROGRAM

s kompletním trénikovým plánem, který tě dostane do formy!

Makej na sobě doma před televizí a ušetři tak balík peněz za fitko.

Se mnou cvičíš celý měsíc jen za 149 Kč.

Míša Mrázková - Trenérka fitness

Ahoj, jsem Miška a v Ladylab připravuji fitness videa už přes rok. Za tuto dobu jsme s týmem natočili desítky videí, podle kterých už cvičí tisíce holek v Čechách i na Slovensku.

A teď pro tebe mám novinku! Nadupaný fitness VIP program, který tě dostane do formy.

Videa, která na tebe čekají ve VIP programu jsou prodloužená a poskládaná tak, aby si každý týden odcvičila to, co máš! Nemusíš tedy přemýšlet, co a jak bys měla cvičit, program tě sám povede! A navíc, videa budou každý týden přibývat, nemusíš se tedy bát, že bys vypadla z formy!

Měsíční členství ve VIP Programu tě vyjde na pouhých 149 Kč.

Přestaň se vymlouvat a začni hned!

Dej do toho vše!

Slevy

Sledujte nás

Nejpopulárnější články

8 tipů, jak odvodnit tělo a být zase ve formě

  
Jak tvarovat stehna? 5 cviků, se kterými to zvládnete i vy

Jak tvarovat stehna? 5 cviků, se kterými to zvládnete i vy



Po štíhlých stehnech a sexy zadečku touží většina žen. Jenže co když máte sklon k postavě typu „hruška“ a tuku z dolních partií se tak nějak nechce dolů? Připravili jsme pro vás pět cviků vychytaných právě na formování stehen a zadečku.

Stačí si podle našeho videa párkrát do týdne najít chvilku na cvičení, které vám problémové partie pomůže vytvarovat. Vyhraďte si čas jen na pár minut denně a udělejte si z nich ranní nebo večerní rituál, který vám pomůže k postavičce jako lusk.

Jak tvarovat stehna – návod:

U každého cviku proveďte asi 20–25 opakování po třech sériích. Celé cvičení by vám mělo zabrat kolem patnácti minut.

1. Výpady

Výpady jsou skvělým cvikem pro pevné a štíhlé nohy a dokonale kulatý zadeček. S nádechem vykročte do výpadu. Kotník a koleno mějte v jedné rovině. Koleno by se nikdy nemělo dostat před špičku (zbytečně byste si přetížila kolenní kloub). Vtáhněte břicho a zpevněte záda. Nepředklánějte se. Pro aktivaci hýžďového svalu je důležité držet váhu na patě. S výdechem se vracejte zpět do výchozí pozice.

2. Zanožování na všech čtyřech

Postavte se do pozice „kočky“ na všechny čtyři končetiny. Zpevněte střed těla, mějte pevná záda a neprohýbejte se. S výdechem zatněte hýžďový sval a zanožujte propnutou nohu – jen ale do té fáze, dokud se vám nezačnou prohýbat bedra. Z cviku by měl pálit jak zadeček, tak zadní strana stehen.

3. Unožování vleže

Také při tomto cviku mějte pevné tělo a rovná záda, ramena držte v jedné linii. S výdechem zatněte zadeček a unožujte nohu opět pouze do takové výše, abyste se neprohýbaly. Hýžďový sval vás při unožování bude pálit hlavně z boční strany.

4. Dřepy na široko

Dřepováním vám zeštíhlí celé nohy, široký postoj ještě více aktivuje hýžďové svaly. Postavte se do širokého postoje (postavení chodidel bude větší než šíře ramen), paty směřují dovnitř, špičky ven. Zpevněte střed těla, hlava je v jeho prodloužení. S nádechem vysuňte pánev dozadu, jako byste si chtěly sednout na židli. Do dřepu jděte tak nízko, dokud zvládnete udržet paty na zemi. S výdechem se vraťte do výchozí pozice, váhu držte na patách.

5. Zvedání pánve


Cvikem posílíte zejména zadeček a zadní stranu stehen. Vleže na podložce se rozkročte na šířku pánve, váhu držte na patách. S výdechem zvedejte pánev do jedné linie s tělem. Ve vrchní pozici pánev podržte a roznožte kolena. 

Stáhněte si naši měsíční výzvu a vytvarujte si stehna a zadek za 30 dní!

Číst blog
Nejprodávanější spalovače
v Československu
Bleskové doručení
do celé Evropy
Nejrůžovější a nejkrásnější balíčky pod sluncem
Nejsme obyčejný e-shop,
jsme holky jako ty