Nejprodávanější spalovače
v Československu
Bleskové doručení
do celé Evropy
Nejrůžovější a nejkrásnější balíčky pod sluncem
Nejsme obyčejný e-shop,
jsme holky jako ty

Zbav se tuku rychle!

Nadupaný VIP fitness PROGRAM tě dostane do životní formy!
Makej, hubni a tvaruj postavičku z pohodlí domova,  
a to JEN za 149Kč/měsíčně. 
  • Cvičební videa
  • Tréninkové plány
  • Výzvy
  • E-booky
  • Timer aplikace

Proměny s Ladylab

Proměna / 6 měsíců - 15 kg

Proměna / 6 měsíců - 15 kg

icon_crown.svgRecenze

icon_crown.svgVIP trenérkyicon_crown.svg

Míša Mrázková

Trenérka fitness

Trenérka Míša v Ladylab připravuje videa pro domácí cvičení. Už tisíce holek cvičí podle ní, tak pojď se přidat k nám i ty. Vysněnou postavičku máš na dosah, stačí jen udělat první krok! 

Tréninkové plány ve VIP PROGRAMU pro tebe Míša sestavila tak, abys každý týden odcvičila to, co máš. Čekají na tebe ty nejlepší cviky na zadek a nohy, břicho, ruce a paže a při FULL BODY tréninku dáš zabrat celému tělu! A co takové hodinové spalovačky nebo fitness výzvy? Garantujeme ti, že tričko nezůstane suché. 

Nemusíš přemýšlet, co a jak bys měla cvičit, fitness program tě sám povede. Je to snadné a efektivní. Videa každý týden přibývají, nemusíš se tedy bát, že bys vypadla z formy. 

Šajna

Trenérka fitness

Šajna má ve VIP PROGRAMU svou vlastní kategorii Zhubnout fofrem. Její tréninková videa tě nabijí pořádnou dávkou energie. Bude to MASAKR, ale ty výsledky za to stojí. 

Pojď spalovat kalorie, pořádně se potit, hubnout a tvarovat postavičku. Energická videa se Šajnou tě zaručeně budou bavit. Zbav se tuku rychle! Kategorie Zhubnout fofrem se Šajnou tě dostane do životní formy. S námi je to hračka! 

My tě v tom nenecháme! Tak přestaň se vymlouvat a začni hned.

Jak vypadá VIP program?

Sleduj nás

Nejpopulárnější články

8 tipů, jak odvodnit tělo a být zase ve formě

  
Zařaď intervalový trénink a nakopni hubnutí za 20 minut denně

Zařaď intervalový trénink a nakopni hubnutí za 20 minut denně



Denně se trápíš hodinovou chůzí, během nebo jízdou na kole a výsledky stále nikde? Možná je na čase zařadit do cvičení také intervalový trénink. Prozradíme, v čem spočívá jeho kouzlo a jak ti může pomoci k sexy tělu.

Co je to intervalový trénink?

Jak název napovídá, v intervalovém tréninku střídají intervaly s vysokou intenzitou ty s intenzitou nižší. Chvíli tedy jedeš doslova naplno, rozproudíš tepovou frekvenci, a když už nemůžeš, přichází pauza a vydýchání v klidové fázi. Takovéto střídání vysoké a nízké tepové frekvence se při intervalovém tréninku několikrát zopakuje.

Proč se stal HIIT skutečným hitem?

Intervalový trénink, známý také jako HIIT, zbořil dlouhodobě omílané pravdy odborníků o tom, že cvičení ve vyšší tepové frekvenci nemá vliv na hubnutí. Pravděpodobně jsi slyšela o tom, že při vysokých tepových frekvencích nedochází ke spalování tuků. Při intervalovém tréninku pálíme především cukry. Tak proč takový trénink vůbec zapojovat při hubnutí?

Kouzlo vysokointenzivního spalování totiž nespočívá v samotném cvičení, ale v takzvaném dopalování tuků po něm. Odborníci se shodují, že k němu může docházet v období několika následujících hodin a dokonce i dnů. Tělo spaluje tuky v průběhu regenerace, která je po vysokointenzivním tréninku mnohem delší než při vytrvalostních aktivitách.

Zařazení intervalového tréninku několikrát týdně tak může pomoci podpořit dlouhodobější spalování. Umožňuje hubnout efektivněji a v kratších trénincích, které mohou trvat třeba jen 20 minut denně. Tento způsob hubnutí však není vhodný pro každého. Vyhnout by se mu měli lidé trpící kardiovaskulárními onemocněními, ale i jedinci s výraznou nadváhou.

Jaké jsou druhy intervalových tréninků?

HIIT je spojen především se cvičením ve fitku, případně doma u videa. Zařadit ho však můžeš také do běžných sportů, jimž se pravidelně věnuješ. A možná to i nevědomky děláš.

Jedním z takových příkladů je u Čechů tak oblíbená jízda na kole, a to ideálně v kopcovitém terénu. Všichni kolaři dobře vědí, že každý kopec dolů je vykoupen stejně strmým stoupáním. A naštěstí to platí i naopak. Pokud tedy nebydlíš zrovna na rovině, dokonalý intervalový trénink ti zajistí jízda na kole do okolí. V létě skvělý způsob pročištění hlavy.

Raději chodíš po svých? Intervalový trénink můžeš zapojit také do běhu. Většina běžkyň se zaměřuje výhradně na jogging. To je ale škoda. I do běžeckého plánu jde čas od času zařadit sprint nebo výběh kopce. Zasprintuj si co ti nohy stačí a když už nemůžeš, přejdi do chůze. Tohle si zopakuj několikrát za sebou dokud nebudeš úplně vyšťavená a tvoje tělo bude pěkně spalovat ještě dlouho po tréninku.

Mezi další sporty, při kterých se dostaneš na maximum tepové frekvence, patří například box, tabata nebo rychlejší taneční lekce. Pokud se tedy něčemu z toho věnuješ, intervalový trénink už máš ve svém pravidelném plánu.

Nezapomínej sportovní aktivity střídat

Rozhodně nenabádáme k tomu vytrvalostní trénink úplně nahradit tréninkem intervalovým. Ani to totiž není ideální řešení. Každá pohybová aktivita má něco do sebe a jejich střídání zaručí neustálý posun i psychickou pohodu.

V týdnu, kdy není na cvičení moc času, je intervalový trénink ideální. O víkendech ho však klidně doplň celodenním výšlapem nebo výletem na kole. Nikde nevytráví tak, jako na čerstvém vzduchu. Pokud chceš jet při tréninku opravdu naplno, dej si před výkonem CARNITIN, který podpoří hubnutí a zrychlí metabolismus. Uvidíš, že tvé křivky brzy dostanou ty správné sexy tvary.

Číst blog
Nejprodávanější spalovače
v Československu
Bleskové doručení
do celé Evropy
Nejrůžovější a nejkrásnější balíčky pod sluncem
Nejsme obyčejný e-shop,
jsme holky jako ty