Nejprodávanější spalovače
v Československu
Bleskové doručení
do celé Evropy
Nejrůžovější a nejkrásnější balíčky pod sluncem
Nejsme obyčejný e-shop,
jsme holky jako ty

Zbav se tuku rychle!

Nadupaný VIP fitness PROGRAM tě dostane do životní formy!
Makej, hubni a tvaruj postavičku z pohodlí domova,  
a to JEN za 149Kč/měsíčně. 
  • Cvičební videa
  • Tréninkové plány
  • Výzvy
  • E-booky
  • Timer aplikace

Proměny s Ladylab

Proměna / 6 měsíců - 15 kg

Proměna / 6 měsíců - 15 kg

icon_crown.svgRecenze

icon_crown.svgVIP trenérkyicon_crown.svg

Míša Mrázková

Trenérka fitness

Trenérka Míša v Ladylab připravuje videa pro domácí cvičení. Už tisíce holek cvičí podle ní, tak pojď se přidat k nám i ty. Vysněnou postavičku máš na dosah, stačí jen udělat první krok! 

Tréninkové plány ve VIP PROGRAMU pro tebe Míša sestavila tak, abys každý týden odcvičila to, co máš. Čekají na tebe ty nejlepší cviky na zadek a nohy, břicho, ruce a paže a při FULL BODY tréninku dáš zabrat celému tělu! A co takové hodinové spalovačky nebo fitness výzvy? Garantujeme ti, že tričko nezůstane suché. 

Nemusíš přemýšlet, co a jak bys měla cvičit, fitness program tě sám povede. Je to snadné a efektivní. Videa každý týden přibývají, nemusíš se tedy bát, že bys vypadla z formy. 

Šajna

Trenérka fitness

Šajna má ve VIP PROGRAMU svou vlastní kategorii Zhubnout fofrem. Její tréninková videa tě nabijí pořádnou dávkou energie. Bude to MASAKR, ale ty výsledky za to stojí. 

Pojď spalovat kalorie, pořádně se potit, hubnout a tvarovat postavičku. Energická videa se Šajnou tě zaručeně budou bavit. Zbav se tuku rychle! Kategorie Zhubnout fofrem se Šajnou tě dostane do životní formy. S námi je to hračka! 

My tě v tom nenecháme! Tak přestaň se vymlouvat a začni hned.

Jak vypadá VIP program?

Sleduj nás

Nejpopulárnější články

8 tipů, jak odvodnit tělo a být zase ve formě

  
PŘERUŠOVANÉ HLADOVĚNÍ

PŘERUŠOVANÉ HLADOVĚNÍ



Přerušované hladovění (dále jen IF) je metoda k redukci váhy. Párkrát jsem o této metodě zaslechla a myšlenka této formy stravování mi přišla velice zajímavá. Začala jsem si vyhledávat informace a pustila se do toho. Mým cílem nebyl ani tak úbytek tuků, jako optimalizovat zdravý životní styl a čas. IF se tak zdálo jako skvělá možnost tohle vše skloubit dohromady. Je hned několik variant přerušovaného hladovění, co se intervalů týče. Já jsem si zvolila 16/8, což znamená že 16 hodin denně hladovím a ve zbylých 8 hodinách mohu jíst. (Obecně se ženám doporučuje 14/10).


ZAČÁTKY IF

První tři dny pro mě byly opravdu náročné. Měla jsem pocit hladu, byla jsem nervózní, podrážděná a unavená. V těchto třech nejkritičtějších dnech doporučuji omezit kontakt s okolím :)

Nadcházející dny také nebyly růžové, ale den ode dne se vše zlepšovalo. Postupně jsem si zvykla a můj nový stravovací režim mi začal plně vyhovovat. Tohle “seznamování” trvalo asi 14 dní. 


PRVNÍ ZMĚNY

Už po pár týdnech jsem začala pozorovat první úbytky na váze. Přátelé se začali vyptávat na to, co jsem změnila a jak je možné, že to funguje. Samozřejmě část úbytku váhy byla voda, ale zbavila jsem se i tuků a to opravdu rychle. Každé ráno jsem se těšila až si stoupnu před zrcadlo a pochválím se. Když vidíte tak skvělé výsledky máte ze sebe opravdu radost. 


STRAVA

V intervalu hladovění je jasné, že nic nejíme. Opačně je to s přísunem tekutin. Je opravdu důležité dodržovat pitný režim. Vyhýbejte se ovšem slazeným nápojům. Doporučuje se pít vodu s citrónem, neslazené čaje a kávu pouze bez cukru a mléka. 

V okně, kdy jíme, by vaše strava měla být vyvážen a poskládaná z  kvalitních potravin. Já osobně mám 2-3 větší jídla denně. Každé z jídel obsahuje kvalitní bílkovinu, sacharidy i tuky. Kalorie si nepočítám, své tělo znám poměrně dobře a stravuji se intuitivně.

Obecně platí, že energetický výdej musí být větší než příjem, aby tělo správně fungovalo a spalovalo tuky. 

Nemusíte se bát, že vše je jen o hlídání kalorií a přísném režimu. Každá občas potřebujeme zhřešit a i já mám ve svém IF zařazený cheat meal, takže si 1-2 x týdně dopřeji nějakou kalorickou bombu, jako třeba kachnu se zelím, kterou naprosto zbožňuji.


CVIČENÍ

Trénink by měl být zařazený ke konci hladovějícího okna a měl by končit cca hodinu před prvním jídlem. Při studiích této metody bylo zjištěno, že nedochází (nebo naprosto minimálně) ke ztrátě svalové hmoty, což je výjimečné oproti jiným dietám. 


DOPLŇKY STRAVY

Před každým tréninkem jsem si dala CARNITIN a FAT KILLER, ale pozor, pokud máte citlivější žaludek, nedoporučuji užívat Fat Killer nalačno. Osobně jsem žádné nepříjemné účinky nepociťovala, ale určitě vnímejte reakce svého těla a nedělejte nic, co by vám mohlo uškodit. Další doplňky jsou vitamíny, které si dávám při prvním a posledním jídle kvůli rozpustnosti v tucích. Večer pak už jen NIGHT BURNER a magnesium se zinkem. 


ZÁVĚR

Díky IF se mi povedlo shodit 12 kg během 4 měsíců. Benefity však nebyly pouze v redukci váhy. Úplně jsem se zbavila nesnesitelných bolestí při periodě, lépe jsem se dokázala soustředila a odezněla i dost častá únava. 

Celý článek je napsán na základě mých osobních zkušeností. Tento styl stravování rozhodně není vhodný pro každého a před začátkem přerušovaného hladovění byste měli tuto možnost konzultovat s odborníkem jako je nutriční terapeut či lékař.



Číst blog
Nejprodávanější spalovače
v Československu
Bleskové doručení
do celé Evropy
Nejrůžovější a nejkrásnější balíčky pod sluncem
Nejsme obyčejný e-shop,
jsme holky jako ty