Nejprodávanější spalovače
v Československu
Bleskové doručení
do celé Evropy
Nejrůžovější a nejkrásnější balíčky pod sluncem
Nejsme obyčejný e-shop,
jsme holky jako ty

Zbav se tuku rychle!

Nadupaný VIP fitness PROGRAM tě dostane do životní formy!
Makej, hubni a tvaruj postavičku z pohodlí domova,  
a to JEN za 149Kč/měsíčně. 
  • Cvičební videa
  • Tréninkové plány
  • Výzvy
  • E-booky
  • Timer aplikace

Proměny s Ladylab

Proměna / 6 měsíců - 15 kg

Proměna / 6 měsíců - 15 kg

icon_crown.svgRecenze

icon_crown.svgVIP trenérkyicon_crown.svg

Míša Mrázková

Trenérka fitness

Trenérka Míša v Ladylab připravuje videa pro domácí cvičení. Už tisíce holek cvičí podle ní, tak pojď se přidat k nám i ty. Vysněnou postavičku máš na dosah, stačí jen udělat první krok! 

Tréninkové plány ve VIP PROGRAMU pro tebe Míša sestavila tak, abys každý týden odcvičila to, co máš. Čekají na tebe ty nejlepší cviky na zadek a nohy, břicho, ruce a paže a při FULL BODY tréninku dáš zabrat celému tělu! A co takové hodinové spalovačky nebo fitness výzvy? Garantujeme ti, že tričko nezůstane suché. 

Nemusíš přemýšlet, co a jak bys měla cvičit, fitness program tě sám povede. Je to snadné a efektivní. Videa každý týden přibývají, nemusíš se tedy bát, že bys vypadla z formy. 

Šajna

Trenérka fitness

Šajna má ve VIP PROGRAMU svou vlastní kategorii Zhubnout fofrem. Její tréninková videa tě nabijí pořádnou dávkou energie. Bude to MASAKR, ale ty výsledky za to stojí. 

Pojď spalovat kalorie, pořádně se potit, hubnout a tvarovat postavičku. Energická videa se Šajnou tě zaručeně budou bavit. Zbav se tuku rychle! Kategorie Zhubnout fofrem se Šajnou tě dostane do životní formy. S námi je to hračka! 

My tě v tom nenecháme! Tak přestaň se vymlouvat a začni hned.

Jak vypadá VIP program?

Sleduj nás

Nejpopulárnější články

8 tipů, jak odvodnit tělo a být zase ve formě

  
Život s celiakií: bezlepková dieta

Život s celiakií: bezlepková dieta



Máš ve svém blízkém okolí někoho s celiakií? Zajímá tě, jak se dá s tímto onemocněním žít a co musí tyto osoby striktně dodržovat? Nebo trpíš ty sama nějakými obtížemi a přikládáš vinu lepku? Potom by tě mohl tento článek zajímat.

Pravidla bezlepkové diety

Abychom se mohli bavit o vyloučení lepku ze stravy, zopakujeme si, kde se lepek vyskytuje. Lepek je rostlinná bílkovina v povrchových částech obilovin, což znamená že pšenice, oves, žito, ječmen a výrobky z nich nejsou pro jedince s glutenovou senzitivitou úplně vhodné.

Doporučená denní dávka lepku je pro celiaka max. 50 mg/den. Do bezlepkové diety je tedy vhodné zařadit přirozeně bezlepkové potraviny, popřípadně průmyslově vyrobené bezlepkové potraviny, vždy je ale nutné číst jejich složení a sledovat celkový obsah lepku.

Přirozeně bezlepkové potraviny jsou potraviny, které obsahují max. 20 mg lepku na jedno kilo potraviny. Patří sem: rýže, kukuřice, amarant, pohanka, proso, jáhly a brambory.

Bezlepkové výrobky, jsou označovány přeškrtnutým klasem a nesmí obsahovat více jak 100 mg lepku na jedno kilo potraviny. Patří sem široká škála pekařských výrobků, bezlepkové mouky pro výrobu vlastního pečiva, bezlepkové sušenky a spoustu dalších. Dnes už je jejich prodej poměrně rozšířen a lze je sehnat jak v kamenných obchodech, tak i na internetových stránkách. O tom, jaké bezlepkové potraviny vybírat a kde bys lepek rozhodně nečekala pro tebe připravujeme další články.

Proč je důležité dodržovat bezlepkovou dietu?

Hlavním důvodem je samozřejmě potlačení zdravotních obtíží, které se dostaví již po několika týdnech. Vymizí křečovité bolesti břicha, únava, bolesti hlavy, vyrážky a zlepší se i stav výživy.
Existují však i mírnější formy celiakie u kterých nejsou projevy daného onemocnění tak výrazné a daného jedince nedonutí dietu striktně dodržovat. U těchto mírnějších forem však také dochází k poškození střevní sliznice a funguje to zde podle velmi známého přísloví: „Tak dlouho se chodí s džbánem pro vodu, až se ucho utrhne“. Diagnostika celiakie se nesmí brát na lehkou váhu, jedná se o autoimunitní zánět, který pokud se neléčí, může způsobit závažné komplikace. Jedním z nich jsou nádory tenkého střeva, jícnu a hltanu. Výskyt těchto nádorů je 1,3x vyšší než u běžné populace, pokud jedinci dietu nedodržují. Dochází zde také k postupnému odvápnění kostí, protože se zhoršuje vstřebávání vápníku tenkým střevem. Poruchy chování, deprese, či nález „malé sleziny“ může být také výsledkem nedodržování dietních postupů.

Příklad jídelníčku:

Snídaně: Pohankové vločky s bílým jogurtem a banánem.
Svačina: Kukuřičné pufované chlebíčky se sýrem, šunkou a čerstvou a zeleninou.
Oběd: Pečené kuřecí stehno s rýží a okurkovým salátem.
Svačina: Bezlepkový chleba s arašídovým máslem a jablko.
Večeře: Salátek z quinoy s restovanou mrkví, žampiony a Cottage.
Číst blog
Nejprodávanější spalovače
v Československu
Bleskové doručení
do celé Evropy
Nejrůžovější a nejkrásnější balíčky pod sluncem
Nejsme obyčejný e-shop,
jsme holky jako ty