Nejprodávanější spalovače
v Československu
Bleskové doručení
do celé Evropy
Nejrůžovější a nejkrásnější balíčky pod sluncem
Nejsme obyčejný e-shop,
jsme holky jako ty

Posuň své hranice o kus dál a jdi si tvrdě za svou vysněnou postavičkou! Mám pro tebe VIP fitness PROGRAM

s kompletním trénikovým plánem, který tě dostane do formy!

Makej na sobě doma před televizí a ušetři tak balík peněz za fitko.

Se mnou cvičíš jen za 149 Kč/měsíčně.

Míša Mrázková - Trenérka fitness

Ahoj, jsem Miška a v Ladylab připravuji fitness videa už přes rok. Za tuto dobu jsme s týmem natočili desítky videí, podle kterých už cvičí tisíce holek v Čechách i na Slovensku.

A teď pro tebe mám novinku! Nadupaný fitness VIP program, který tě dostane do formy.

Videa, která na tebe čekají ve VIP programu jsou prodloužená a poskládaná tak, aby si každý týden odcvičila to, co máš! Nemusíš tedy přemýšlet, co a jak bys měla cvičit, program tě sám povede! A navíc, videa budou každý týden přibývat, nemusíš se tedy bát, že bys vypadla z formy!

Měsíční členství ve VIP Programu tě vyjde na pouhých 149 Kč.

Přestaň se vymlouvat a začni hned!

Dej do toho vše!

Kontakt: misa.mrazkova@ladylab.cz

Slevy

Sledujte nás

Nejpopulárnější články

8 tipů, jak odvodnit tělo a být zase ve formě

  
Honí tě mlsná? Co za tím je?

Honí tě mlsná? Co za tím je?



Také patříš k bojovnicím proti sladkým nástráhám na každém rohu? Odolávání sladkostem je pro tebe téměř nadlidský výkon? Schválně, už jsi někdy přemýšlela, proč tomu tak je, že tvé tělo má neustálou a neukočírovatelnou potřebu sladkého. Představíme si nejčastější příčiny těchto chutí a chyby, kterým se vyvarovat.

Příliš intenzivní pohyb a nedostatek jídla

Nerovnováha mezi energetickým výdejem a příjmem je velmi častou příčinou chutí na sladké. A to nejčastěji při snaze o redukci váhy. Řekneš si, že chceš zhubnout, tak začneš daleko více cvičit, omezíš energetický příjem v jídle a zaměříš se na intenzivní formu pohybu jako např. spinning, jumping, aerobic a další. To jsou nejčastější chyby. Intenzivní typy aktivit totiž slouží spíše k rozvoji kondice a převážně v nich také dochází ke spalování cukru a ne už tolik tuku. Jedná se o aktivity ve vyšších až vysokých tepových frekvencí (smíšené až anaerobní pásmo). Když pak navíc ještě zapomeneš doplnit po takovéto aktivitě vhodně sacharidy, tak počítej s tím, že chutě tě neminou.

Nedostatek komplexních sacharidů ve stravě

Při snaze redukovat váhu nebo začít jíst zdravě se často dočteš, že když vynecháš přílohy a pečivo, tak to půjde samo. Správné přílohy a pečivo jsou ale zdrojem právě komplexních (složených) sacharidů, které mají za úkol vyrovnávat postupně hladinu cukru v krvi a tím pádem také zabránit výkyvům energie v průběhu dne a chutí na sladké. Takže počítej s tím, že když si dáš dietní oběd v podobě nějakého grilovaného masa se zeleninovým salátem, tak tě pak zákonitě odpoledne začne honit mlsná.
Je potřeba správně vybrat vhodné sacharidy, a to ty s nízkým glykemickým indexem, které se v těle uvolňují pomaleji a postupně. Konkrétně se jedná o různé celozrnné obiloviny (přílohy) a celozrnné pečivo.

Život ve stresu a rozhozená psychika

Stres, nějaká životní krize nebo špatná nálada jsou dalšími příčinami chutí na sladké. Sladké totiž pomáhá zvyšovat hladinu serotoninu, který stabilizuje naši psychiku. Určitě není špatně, když v psychicky náročném období sáhneš například po čokoládě. Ale musíš si dávat pozor, aby se z toho nestala až moc velká rutina ve velkém množství. Ono totiž propojení sladkého s uklidňujícím zážitkem může vést až k závislosti. A z toho už se pak složitě dostává zase ven.

„Bláznivé“ hormony

Určitě tě v období před menstruací už někdy přepadly různé chutě. To je zcela normální a přirozený děj. V tomto období totiž dochází k hormonálním změnám a také ke zvýšení bazálního metabolismu až o cca 500 kcal. Tvé tělo tedy přirozeně samo vydává za den daleko více energie. Před menstruací se tedy nemusíš bát si dopřát trochu větší porci nebo lehce zhřešit nějakou dobrotou. Vhodná je kvalitní hořká čokoláda s vysokým obsahem kakaa. Obsahuje navíc také železo a hořčík, což jsou prvky, které jsou nejen v období menstruace potřebné.

Špatný a nedostatečný spánek

Pokud je tvůj spánek dlouhodobě nižší než 5 – 6 hodin, tak tvoje tělo začne zvyšovat produkci hormonu ghrelinu a naopak snižovat hladinu hormonu leptinu, což vede k vyššímu pocitu hladu a chuti. Špatný a nedostatečný spánek tedy může navodit zvýšený příjem kalorií v následujícím dni. Odborníci doporučují minimálně 7 hodin kvalitního a pravidelného spánku denně.

Jestli patříš k těm, co mají problémy se spánkem, tak neváhej zařadit náš Sweet Sleep. Nejedná se o žádný lék, nýbrž o směs bylinek, která ti pomůže zlepšit tvůj spánek.


Číst blog
Nejprodávanější spalovače
v Československu
Bleskové doručení
do celé Evropy
Nejrůžovější a nejkrásnější balíčky pod sluncem
Nejsme obyčejný e-shop,
jsme holky jako ty