Nejprodávanější spalovače
v Československu
Bleskové doručení
do celé Evropy
Nejrůžovější a nejkrásnější balíčky pod sluncem
Nejsme obyčejný e-shop,
jsme holky jako ty

ZBAV SE TUKU RYCHLE!

Nadupaný VIP fitness PROGRAM tě dostane do životní formy!
Makej, hubni a tvaruj postavičku z pohodlí domova,  
a to JEN za 149Kč/měsíčně. 
  • Cvičební videa
  • Tréninkové plány
  • Výzvy
  • E-booky
  • Timer aplikace

Proměny s Ladylab

Proměna / 6 týdnů

Proměna / 6 týdnů

Proměna / 6 týdnů

Proměna / 6 týdnů

Proměna / 6 týdnů

Proměna / 6 týdnů

icon_crown.svgRecenze

icon_crown.svgVIP trenérkyicon_crown.svg

Míša Mrázková

Trenérka fitness

Trenérka Míša v Ladylab připravuje videa pro domácí cvičení. Nemusíš přemýšlet, co a jak bys měla cvičit, VIP Program tě sám povede. Je to snadné a efektivní. Videa každý týden přibývají, nemusíš se tedy bát, že bys vypadla z formy. Tréninkové plány ve VIP PROGRAMU pro tebe Míša sestavila tak, abys každý týden odcvičila to, co máš. Čekají na tebe ty nejlepší cviky na zadek a nohy, břicho, paže i FULL BODY tréninky! Míša má pro tebe také kardio kickbox, hodinové spalovačky, cvičení pro pokročilé i začátečníky a nadupané fitness výzvy! 

Šárka Pokorná

Trenérka fitness

Šárka Pokorná to rozjíždí ve VIP PROGRAMU s kategorií Zhubnout fofrem. Její tréninková videa tě nabijí pořádnou dávkou energie. Bude to MASAKR, ale ty výsledky za to stojí. Součástí tréninkového plánu jsou videa zaměřená na celé tělo, pro pevný zadek a nožky, ale i na bříško a krásné sexy paže. Pojď spalovat kalorie, pořádně se potit, hubnout a tvarovat postavičku. Energická videa se Šárkou tě zaručeně budou bavit. Zbav se tuku rychle! Kategorie Zhubnout fofrem tě dostane do životní formy.

Hanka Kynychová

Trenérka fitness

Pro VIP PROGRAM natáčí videa také fitness ikona Hanka Kynychová. Pro Hanku Kynychovou je pohyb každodenní náplní života. Její tréninky jsou kombinací kardia a posilování. Energie, která sálá z jejích videí, nadchne ženy každého věku. Můžeš se těšit na tréninky, u kterých spálíš kalorie, ale i posílíš tělo a vybuduješ dokonalou fyzičku! Buď fit a v kondici v každém věku. Cvičení s Hankou Kynychovou je zábava i dřina, která ale nese výsledky. Dej se do pohybu v rytmu hudby a sleduj, jak se tvé tělo krásně mění. 

Jak vypadá VIP program?

Sleduj nás

Nejpopulárnější články

8 tipů, jak odvodnit tělo a být zase ve formě

  
Jak na pevnou vůli, která se ti při hubnutí bude hodit

Jak na pevnou vůli, která se ti při hubnutí bude hodit



Chybí ti občas pevná vůle a nemůžeš se dotlačit ke cvičení? Připravili jsme pro tebe článek plný motivace, který ti pomůže udržet se v rytmu ve cvičení a pravidelném stravování!

Zapracuj na svém sebeovládání

Zkus pomalu ale jistě pracovat na svém sebeovládání. Nepůjde to samozřejmě ze dne na den. Když budeš trénovat třeba na půlmaraton, také si neřekneš, že ho poběžíš hned zítra, pokud jsi doteď neuběhla ani pět kilometrů v kuse. Sebeovládání jde ale stejně jako ten půlmaraton vytrénovat.

Jak na to? Sebeovládání souvisí s tím, že začneš nad věcmi více přemýšlet a snažit se najít racionální řešení. Uvedeme si to na příkladu, kdy před tebou stojí tvůj oblíbený zákusek a ty se mu snažíš odolat. Zkus si sama v hlavě vytvořit pozitivní důvody k tomu, proč si ho nedat. Pokládej si otázky typu: Potřebuji ho vůbec? Proč na něj mám takovou chuť? Můžu tu chuť zahnat jiným a zdravějším způsobem? Už jen tímto přemýšlením svoji vůli posiluješ.

Nastav si reálné a dosažitelné cíle

Hned na začátek si dobře promysli, čeho vlastně chceš dosáhnout a k tomu postupně směřuj. Chceš se cítit dobře? Chceš být zdravá? Nechceš se zadýchat při dobíhání autobusu? Chceš si obléct menší konfekční velikost? Chceš něco zhubnout? Na to všechno mysli v situacích, kdy tě láká dát si něco sladkého.

Nenakládej si ale na sebe hned velké břemeno. Rozděl si svou snahu do několika dílčích částí, které víš, že zvládáš vzhledem ke svému dennímu režimu (pracovnímu a časovému vytížení) bez problémů splnit.

Když zjistíš, že vše bez problémů stíháš, posílí to tvou vůli, ale také motivaci. Kdyby sis toho naložila hodně, při prvním neúspěchu bys naopak dala od všeho ruce pryč a dostala se do svého původního nespokojeného stereotypu. Z konfekční velikost XL se během jednoho dne na XS určitě nedostaneš.

Ve snaze o hubnutí neřeš na prvním místě váhu

Pokud sis upravila jídelníček a začala se pravidelně hýbat, hlavně se neupínej jen a jen na svoji váhu. Zpočátku to může být naprosto zkreslující a zavádějící fakt. Dokonce můžeš třeba i za první měsíc na váze naopak přibrat, je to zcela normální jev.

Úprava stravy a pravidelný sport může způsobit nárůst aktivní tělesné hmoty (svalů) a také zadržení vody. A kilo svalů nebo litr vody váží to samé, jako kilo tuku. Doporučuji tedy dát váhu na špatně dostupné místo nebo z ní vyhodit baterky a vážit se maximálně jednou týdně. Ideálně klidně až jednou za měsíc. A naopak sledovat pravidelně obvody centimetrů (především pas a boky). A celkově vnímat, jak se cítíš. Toto jsou motivátory, které hlavně v začátcích podpoří tvou pevnou vůli k pokračování.

Odměňuj se

Umět se odměnit či pochválit za dobře odvedenou práci nebo dosažení cíle je také nedílnou součástí k cestě za pevnější vůlí a udržení motivace. Vol ale vhodný typ odměny. Při snaze o redukci váhy není zrovna správné vyrazit do cukrárny a sníst tam vše, co ti přijde na oči. Tou správnou odměnou může být třeba nějaký nový hadřík v tvém šatníku nebo nová pomůcka na cvičení, kterou budeš hned chtít vyzkoušet.

A hlavně dělej vše jen a jen pro sebe

Jakmile budeš něco dělat ze vzteku, na truc nebo kvůli někomu jinému, bude to mít jen krátkodobý efekt. Chtěj vždy překonat sama sebe, cítit se dobře a zdravě. Jedině s takovýmto přístupem si postupně vybuduješ pevnou vůli a dlouhodobě udržitelný režim!
Nejprodávanější spalovače
v Československu
Bleskové doručení
do celé Evropy
Nejrůžovější a nejkrásnější balíčky pod sluncem
Nejsme obyčejný e-shop,
jsme holky jako ty