Nejprodávanější spalovače
v Československu
Bleskové doručení
do celé Evropy
Nejrůžovější a nejkrásnější balíčky pod sluncem
Nejsme obyčejný e-shop,
jsme holky jako ty

Sledujte nás

Nejpopulárnější články

Jak vytvarovat stehna? 5 cviků, se kterými to zvládnete i vy

  
Nejčastější chyby ve stravování holek, co cvičí

Nejčastější chyby ve stravování holek, co cvičí



Když pracuješ na krásné štíhlé postavě, ke cvičení samozřejmě neodmyslitelně patří zdravé stravování. Spousta holek si bohužel myslí, že jí správně, přitom ale jejich tělo nedostává vše, co při intenzivním tréninku potřebuje. Přečti si, jaké potraviny bys měla jíst když pravidelně cvičíš a čemu se naopak vyhýbat!

Neměj strach z konzumace tuku

Ve snaze o redukci tělesného tuku si myslíš, že nejzdravějšími výrobky jsou pro tebe především ty odtučněné, nízkotučné, light či s 0 % tuku? Opak je pravdou! Čím více budeš tuky ve stravě omezovat, tím více si je tvé tělo bude vytvářet a šetřit do zásoby. Zdravé tuky jsou nezbytnou součástí stravy. Zařaď proto do jídelníčku rostlinné oleje, přírodní oříšky nebo semínka. Zdravé tuky najdeš také v tučnějších rybách (losos, tuňák, pstruh).

Bílkoviny jsou důležité, ale nepřeháněj to s nimi

V jídelníčku pravděpodobně nebereš bílkoviny jako makroživinu a jakýsi zdroj energie, ale pouze jako stavební látku pro tvoje svaly. Možná kvůli tomu propadáš domněnce, že čím více bílkovin ve stravě budeš mít, tím efektivněji vyrýsuješ své tělo. A to je nesmysl. Nadbytek bílkovin je obrovskou zátěží pro tvé ledviny. Ženám bohatě stačí příjem bílkovin maximálně 1,5g/kg tělesné hmotnosti.

Nezapomínej na mikroživiny

Některé ženy při snaze hubnout stále řeší jen příjem makroživin (bílkovin, tuků a sacharidů), úplně ale zapomínají na další důležité látky, jako jsou minerály či vitamíny. Tvé tělo si je neumí vyrobit samo a je tak závislé na jejich vnějším příjmu, ideálně ze stravy. Přispívají k celkové rovnováze těla a bez jejich dostatečného příjmu nevyužiješ ani ty makroživiny, které si tak hlídáš. Přispívají také k lepšímu výkonu i celkovým výsledkům. Určitě nezapomínej hlavně na hořčík, vápník a sodík.

Najez se i po večerním tréninku

Honí se ti večer po tréninku v hlavě myšlenka: „Když jsem se tak dřela, přeci si to nepokazím tím, že se po cvičení najím?!“ Tak ji rychle zažeň a ať už tě ani nenapadne! Tvé tělo potřebuje po zátěži doplnit energii a živiny potřebné pro nastartování regenerace. Když mu je nedodáš, veškerá snaha může mít úplně opačný efekt. Místo toho, abys postupem času váhu redukovala, půjde pomalu ale jistě nahoru.

A navíc, tvůj spánek pak může být nekvalitní a druhý den tě to dožene v podobě většího hladu nebo chutí na sladké. Cca 30-60 minut po tréninku, i když je to večer, bys měla zařadit plnohodnotné jídlo, tedy večeři s obsahem bílkovin, tuků a sacharidů (jídlo podobné obědu se sníženým obsahem tuků a sacharidů pro redukci váhy).

Poslouchej své tělo

To je asi jeden z nejtěžších úkolů. Ale když se to naučíš, tak vyhraješ! Někdy i ve frekvenci cvičení ve výsledku méně znamená více. Nezapomínej adekvátně odpočívat a rozvrhni si reálně své tréninkové dávky. S tím souvisí i dostatečný a kvalitní spánek pro řádnou regeneraci. Jinak kila dolů nepůjdou.

Pokud chceš podpořit spalování a hubnutí, dej si náš speciální balíček CHCI SE ZBAVIT TUKU!
Nejprodávanější spalovače
v Československu
Bleskové doručení
do celé Evropy
Nejrůžovější a nejkrásnější balíčky pod sluncem
Nejsme obyčejný e-shop,
jsme holky jako ty