Nejprodávanější spalovače
v Československu
Bleskové doručení
do celé Evropy
Nejrůžovější a nejkrásnější balíčky pod sluncem
Nejsme obyčejný e-shop,
jsme holky jako ty

ZBAV SE TUKU RYCHLE!

Nadupaný VIP fitness PROGRAM tě dostane do životní formy!
Makej, hubni a tvaruj postavičku z pohodlí domova,  
a to JEN za 149Kč/měsíčně. 
  • Cvičební videa
  • Tréninkové plány
  • Výzvy
  • E-booky
  • Timer aplikace

Proměny s Ladylab

Proměna / 6 týdnů

Proměna / 6 týdnů

Proměna / 6 týdnů

Proměna / 6 týdnů

Proměna / 6 týdnů

Proměna / 6 týdnů

icon_crown.svgRecenze

icon_crown.svgVIP trenérkyicon_crown.svg

Míša Mrázková

Trenérka fitness

Trenérka Míša v Ladylab připravuje videa pro domácí cvičení. Nemusíš přemýšlet, co a jak bys měla cvičit, VIP Program tě sám povede. Je to snadné a efektivní. Videa každý týden přibývají, nemusíš se tedy bát, že bys vypadla z formy. Tréninkové plány ve VIP PROGRAMU pro tebe Míša sestavila tak, abys každý týden odcvičila to, co máš. Čekají na tebe ty nejlepší cviky na zadek a nohy, břicho, paže i FULL BODY tréninky! Míša má pro tebe také kardio kickbox, hodinové spalovačky, cvičení pro pokročilé i začátečníky a nadupané fitness výzvy! 

Šárka Pokorná

Trenérka fitness

Šárka Pokorná to rozjíždí ve VIP PROGRAMU s kategorií Zhubnout fofrem. Její tréninková videa tě nabijí pořádnou dávkou energie. Bude to MASAKR, ale ty výsledky za to stojí. Součástí tréninkového plánu jsou videa zaměřená na celé tělo, pro pevný zadek a nožky, ale i na bříško a krásné sexy paže. Pojď spalovat kalorie, pořádně se potit, hubnout a tvarovat postavičku. Energická videa se Šárkou tě zaručeně budou bavit. Zbav se tuku rychle! Kategorie Zhubnout fofrem tě dostane do životní formy.

Hanka Kynychová

Trenérka fitness

Pro VIP PROGRAM natáčí videa také fitness ikona Hanka Kynychová. Pro Hanku Kynychovou je pohyb každodenní náplní života. Její tréninky jsou kombinací kardia a posilování. Energie, která sálá z jejích videí, nadchne ženy každého věku. Můžeš se těšit na tréninky, u kterých spálíš kalorie, ale i posílíš tělo a vybuduješ dokonalou fyzičku! Buď fit a v kondici v každém věku. Cvičení s Hankou Kynychovou je zábava i dřina, která ale nese výsledky. Dej se do pohybu v rytmu hudby a sleduj, jak se tvé tělo krásně mění. 

Jak vypadá VIP program?

Sleduj nás

Nejpopulárnější články

8 tipů, jak odvodnit tělo a být zase ve formě

  
Nejčastější chyby ve stravování holek, co cvičí

Nejčastější chyby ve stravování holek, co cvičí



Když pracuješ na krásné štíhlé postavě, ke cvičení samozřejmě neodmyslitelně patří zdravé stravování. Spousta holek si bohužel myslí, že jí správně, přitom ale jejich tělo nedostává vše, co při intenzivním tréninku potřebuje. Přečti si, jaké potraviny bys měla jíst když pravidelně cvičíš a čemu se naopak vyhýbat!

Neměj strach z konzumace tuku

Ve snaze o redukci tělesného tuku si myslíš, že nejzdravějšími výrobky jsou pro tebe především ty odtučněné, nízkotučné, light či s 0 % tuku? Opak je pravdou! Čím více budeš tuky ve stravě omezovat, tím více si je tvé tělo bude vytvářet a šetřit do zásoby. Zdravé tuky jsou nezbytnou součástí stravy. Zařaď proto do jídelníčku rostlinné oleje, přírodní oříšky nebo semínka. Zdravé tuky najdeš také v tučnějších rybách (losos, tuňák, pstruh).

Bílkoviny jsou důležité, ale nepřeháněj to s nimi

V jídelníčku pravděpodobně nebereš bílkoviny jako makroživinu a jakýsi zdroj energie, ale pouze jako stavební látku pro tvoje svaly. Možná kvůli tomu propadáš domněnce, že čím více bílkovin ve stravě budeš mít, tím efektivněji vyrýsuješ své tělo. A to je nesmysl. Nadbytek bílkovin je obrovskou zátěží pro tvé ledviny. Ženám bohatě stačí příjem bílkovin maximálně 1,5g/kg tělesné hmotnosti.

Nezapomínej na mikroživiny

Některé ženy při snaze hubnout stále řeší jen příjem makroživin (bílkovin, tuků a sacharidů), úplně ale zapomínají na další důležité látky, jako jsou minerály či vitamíny. Tvé tělo si je neumí vyrobit samo a je tak závislé na jejich vnějším příjmu, ideálně ze stravy. Přispívají k celkové rovnováze těla a bez jejich dostatečného příjmu nevyužiješ ani ty makroživiny, které si tak hlídáš. Přispívají také k lepšímu výkonu i celkovým výsledkům. Určitě nezapomínej hlavně na hořčík, vápník a sodík.

Najez se i po večerním tréninku

Honí se ti večer po tréninku v hlavě myšlenka: „Když jsem se tak dřela, přeci si to nepokazím tím, že se po cvičení najím?!“ Tak ji rychle zažeň a ať už tě ani nenapadne! Tvé tělo potřebuje po zátěži doplnit energii a živiny potřebné pro nastartování regenerace. Když mu je nedodáš, veškerá snaha může mít úplně opačný efekt. Místo toho, abys postupem času váhu redukovala, půjde pomalu ale jistě nahoru.

A navíc, tvůj spánek pak může být nekvalitní a druhý den tě to dožene v podobě většího hladu nebo chutí na sladké. Cca 30-60 minut po tréninku, i když je to večer, bys měla zařadit plnohodnotné jídlo, tedy večeři s obsahem bílkovin, tuků a sacharidů (jídlo podobné obědu se sníženým obsahem tuků a sacharidů pro redukci váhy).

Poslouchej své tělo

To je asi jeden z nejtěžších úkolů. Ale když se to naučíš, tak vyhraješ! Někdy i ve frekvenci cvičení ve výsledku méně znamená více. Nezapomínej adekvátně odpočívat a rozvrhni si reálně své tréninkové dávky. S tím souvisí i dostatečný a kvalitní spánek pro řádnou regeneraci. Jinak kila dolů nepůjdou.

Pokud chceš podpořit spalování a hubnutí, dej si náš speciální balíček CHCI SE ZBAVIT TUKU!
Nejprodávanější spalovače
v Československu
Bleskové doručení
do celé Evropy
Nejrůžovější a nejkrásnější balíčky pod sluncem
Nejsme obyčejný e-shop,
jsme holky jako ty