Sledujte nás

Nejpopulárnější články

Jak vytvarovat stehna? 5 cviků, se kterými to zvládnete i vy

8 potravin, které nesmí chybět ve vašem jídelníčku pro rychlejší hubnutí

8 potravin, které nesmí chybět ve vašem jídelníčku pro rychlejší hubnutí



Hledáte, jak upravit svůj jídelníček, aby vám kila ubývala co nejrychleji? Zapomeňte na hladovky nebo rýžové chlebíčky! Na následujících 8 pokrmech si pochutnáte a navíc bude vaše postava mnohem rychleji „tip ťop“.

Ryby

Růžové filetky z lososa, nebo raději citronem zakápnutého pstruha? Jakákoli ryba dvakrát týdně potěší nejen vaše chuťové buňky, ale také tělo. Tyhle delikatesy jsou totiž skvělým zdrojem esenciálních mastných kyselin a omega-3 mastných kyselin, které mají pozitivní vliv na srdce, cévy i imunitní systém. Navíc obsahují velké množství kvalitních bílkovin – tuky tak snáze vystřídají svaly a vy se brzy dostanete do formy.

Ořechy

Oříšky jsou bohaté na zdravé tuky, esenciální mastné kyseliny a v tucích rozpustné vitamíny. Vašemu tělu dodají vlákninu i nějaké ty bílkoviny. Přidejte si hrst do své ranní ovesné kaše, nebo si namíchejte vlastní směs z ořechů a sušeného ovoce. Tu s sebou pak můžete nosit jako malou „sváču“ do práce a dodat si energii vždy, když vás přepadne malý hlad.
Nejvíce prospěšné jsou ořechy vlašské. Co takhle vytáhnout je ke sledování filmu místo nezdravých brambůrků? Nejsou tuky jako tuky a přepálený olej je pro tělo to úplně nejhorší. Energetickou hodnotu si ale každopádně pohlídejte i u ořechů.

Luštěniny

Luštěniny mohou ve vašem jídelníčku nahradit klasické přílohy jako brambory nebo těstoviny. Na rozdíl od nich ale mají nízký glykemický index, takže po nich dostanete hlad až po několika hodinách. Fazole, cizrnu, čočku nebo hrách kombinujte se zeleninou, zahustěte s nimi polévku nebo z nich vyrobte zdravou pomazánku.
Inspiraci můžete najít třeba v indické kuchyni, která dokáže s luštěninami pracovat doslova zázračně. Taková indická cizrna se správným kořením může na vašem talíři čas od času nahradit i maso.

Brokolice

Brokolice je na talířích zdravě se stravujících lidí tím nejzelenějším evergreenem. Obsahuje jen minimum kalorií a sacharidů, a je tedy skvělá na zahnání hladu. Brokolici si dopřávejte syrovou, vařenou i zapečenou. Můžete ji také přihodit ke směsi na pánvi wok a těšit se na šťavnatou porci vitaminu C – pouhých 100 g této zeleniny vám dodá doporučenou denní dávku.

Červená řepa

Zapomeňte na to, jak jste se nad červenou řepou ošívaly za školních let – správně upravená je tato zelenina opravdu velmi chutná. Najdeme v ní malé množství kalorií, zato spoustu dobře stravitelné vlákniny. Obsahuje významné množství vitaminu E, který je důležitým antioxidantem. A navíc je tak úžasně červená!
Zpestříte s ní míchané saláty a připravíte vynikající carpaccio nebo smoothie plné vitamínů. Jen pozor při přípravě. Na bílém triku se zrovna skvěle vyjímat nebude.

Chia semínka

O chia semínkách jste toho už nejspíš četly a slyšely hodně. Vyhledávají je vegani i lidé na bezlepkové dietě. Díky vysokému obsahu vlákniny, proteinů a zdravých tuků omega-3 jsou ale vyhledávanou superpotravinou také při hubnutí. V tekutině navíc nabobtnají a zvětší svůj objem – oblíbený chia puding vytvoříte přidáním semínek do jogurtu nebo mléka.
Chia semínka chuťově neovlivní žádné jídlo, proto je můžete místo mouky nebo vajec přidat třeba do chleba, buchet, polévek i pomazánek.

Ovesné vločky

Hashtag #mojeovesna obrátil fitness svět vzhůru nohama. Také vy byste tuhle snídani měly při hubnutí zařadit, ať už na sociálních sítích trávíte času více, nebo méně. Lehce stravitelná ovesná kaše vám hned na začátek dne dodá spoustu vlákniny a komplexních sacharidů nebo nenasycených mastných kyselin. Zkuste svou kaši ochutit proteinem a bude pro váš organismus navíc skvělým zdrojem bílkovin.

Zelený čaj

Zelený čaj vám pomůže prožít svěží den bez únavy. Skvěle chutná, povzbuzuje mysl a také působí jako antioxidant a přírodní spalovač tuků. Dokáže efektivně potlačit únavu, a měl by proto mít své čestné místo v každodenním pitném režimu. Pro ty správné blahodárné účinky si dopřejte alespoň jeden šálek zeleného čaje denně – samozřejmě bez slazení!

Hubněte efektivně s doplňkem Fat Killer

Extrakt ze zeleného čaje, ale také spoustu dalších látek obsahuje vícesložkový spalovač tuků Fat Killer. Nastartuje tělo před tréninkem a pomáhá hubnout rychleji a účinněji. Chcete poznat jeho zaručené účinky stejně jako mnoho žen před vámi?

ZJISTIT VÍC O FAT KILLER

Komentáře

Komentáre