Nejprodávanější spalovače
v Československu
Bleskové doručení
do celé Evropy
Nejrůžovější a nejkrásnější balíčky pod sluncem
Nejsme obyčejný e-shop,
jsme holky jako ty

ZBAV SE TUKU RYCHLE!

Nadupaný VIP fitness PROGRAM tě dostane do životní formy!
Makej, hubni a tvaruj postavičku z pohodlí domova,  
a to JEN za 149Kč/měsíčně. 
  • Cvičební videa
  • Tréninkové plány
  • Výzvy
  • E-booky
  • Timer aplikace

Proměny s Ladylab

Proměna / 6 týdnů

Proměna / 6 týdnů

Proměna / 6 týdnů

Proměna / 6 týdnů

Proměna / 6 týdnů

Proměna / 6 týdnů

icon_crown.svgRecenze

icon_crown.svgVIP trenérkyicon_crown.svg

Míša Mrázková

Trenérka fitness

Trenérka Míša v Ladylab připravuje videa pro domácí cvičení. Nemusíš přemýšlet, co a jak bys měla cvičit, VIP Program tě sám povede. Je to snadné a efektivní. Videa každý týden přibývají, nemusíš se tedy bát, že bys vypadla z formy. Tréninkové plány ve VIP PROGRAMU pro tebe Míša sestavila tak, abys každý týden odcvičila to, co máš. Čekají na tebe ty nejlepší cviky na zadek a nohy, břicho, paže i FULL BODY tréninky! Míša má pro tebe také kardio kickbox, hodinové spalovačky, cvičení pro pokročilé i začátečníky a nadupané fitness výzvy! 

Šárka Pokorná

Trenérka fitness

Šárka Pokorná to rozjíždí ve VIP PROGRAMU s kategorií Zhubnout fofrem. Její tréninková videa tě nabijí pořádnou dávkou energie. Bude to MASAKR, ale ty výsledky za to stojí. Součástí tréninkového plánu jsou videa zaměřená na celé tělo, pro pevný zadek a nožky, ale i na bříško a krásné sexy paže. Pojď spalovat kalorie, pořádně se potit, hubnout a tvarovat postavičku. Energická videa se Šárkou tě zaručeně budou bavit. Zbav se tuku rychle! Kategorie Zhubnout fofrem tě dostane do životní formy.

Hanka Kynychová

Trenérka fitness

Pro VIP PROGRAM natáčí videa také fitness ikona Hanka Kynychová. Pro Hanku Kynychovou je pohyb každodenní náplní života. Její tréninky jsou kombinací kardia a posilování. Energie, která sálá z jejích videí, nadchne ženy každého věku. Můžeš se těšit na tréninky, u kterých spálíš kalorie, ale i posílíš tělo a vybuduješ dokonalou fyzičku! Buď fit a v kondici v každém věku. Cvičení s Hankou Kynychovou je zábava i dřina, která ale nese výsledky. Dej se do pohybu v rytmu hudby a sleduj, jak se tvé tělo krásně mění. 

Jak vypadá VIP program?

Sleduj nás

Nejpopulárnější články

8 tipů, jak odvodnit tělo a být zase ve formě

  
Atkinsonova dieta

Atkinsonova dieta



Při psaní článku o dietách slavných jsem se velmi často setkávala právě s Atkinsonovou dietou. Spousta hereček a herců s ní má zkušenosti a je rozšířená po celém světě, proto jsem se rozhodla jí věnovat samotný článek. Pojďme se podívat, co je zač.

Co tě čeká a nemine při Atkinsonově dietě

Základem diety je vynechání sacharidů z jídelníčku za cílem donutit tělo brát energii z tuků. Říkáš si, že jsi to už někde slyšela? A máš pravdu. Spousta diet vychází z omezování sacharidů (např. keto dieta, proteinová dieta). Podíváme se tedy na to, jak moc drsná je Atkinsonova dieta.

Rozděluje se do tří fází:

V první fázi se nesmí jíst více než 20 gramů sacharidů denně. A to po dobu dvou týdnů.

Ve druhé fázi navyšuješ postupně příjem sacharidů. Každý týden přidáš 5 gramů navíc. A takto funguješ až do doby, než se dostaneš na svou vysněnou váhu.

Závěrečná třetí fázi je již udržovací, kde máš doporučeno zařazovat místo bílého pečiva jen celozrnné. A jeho množství mít mnohem nižší než před zahájením diety.

Základní pravidla Atkinsonovy diety

- jíš minimum sacharidů

- poslední jídlo zařazuješ maximálně ve 20:00

- musíš dostatečně pít

- jíš přiměřené porce, tak abys neměla hlad

Zakázané a povolené potraviny

Mezi zakázané potraviny patří různé přílohy (brambory, rýže, pečivo, těstoviny, kuskus, bulgur, quinoa, pohanka…), cukr, sladkosti, ovoce, káva, alkohol, z uzenin klobásy a z rostlinných tuků oleje slunečnicové, řepkové a dýňové.

V povolených potravinách najdeš veškeré druhy masa, šunku, ryby, mořské plody, sýry (kravské a kozí), vejce, oleje (olivový, kokosový, avokádový), houby a zeleninu.

Ukázka jídelníčku

Příklad dne v rámci první fáze jídelníčku (max. 20 gramů sacharidů za den):

Snídaně: Míchaná vajíčka na cibulce (2 ks vejce, 40 g šunky, lžíce oleje).

Dopolední svačina: 200 g bílého, neochuceného jogurtu.

Oběd: Kuřecí prsa na žampionech (150 g masa, lžíce oleje, žádná zahuštěná omáčka) + zeleninový salát.

Odpolední svačina: Balkánský salát (100 g feta, paprika, okurka, rajče, cibule).

Večeře: Filé se zeleninovou oblohou (100 g filé).
 

Co k tomu dodat?

Jedině to, že tudy dlouhodobá cesta za vysněnou váhou nevede. Jak už jsem psala v minulých článcích, tak třetí fáze je rozhodující, zda člověk zvládne pozvolný nástup do běžného stravování. Jestli se utrhne vagón málo nebo hodně.

Když už ji zařadit v rámci experimentu, tak ale ne dlouhodobě (max. 4 týdny). Dieta je postavená maximálně na 5000 kJ/den, což je obrovská podvýživa. A ve výsledku může pak takovýto experiment přinést spíše komplikace v budoucnosti. Pokud nejsi ve výborné zdravotní, psychické a fyzické kondici, tak bych ani neexperimentovala. Vlastně bych do Atkinsonovy diety já sama nikdy nešla. Ani jako experiment. Raději zůstanu u své komplexnosti jídelníčku s úsměvem ve tváři společně se svými sacharidy.

Nejprodávanější spalovače
v Československu
Bleskové doručení
do celé Evropy
Nejrůžovější a nejkrásnější balíčky pod sluncem
Nejsme obyčejný e-shop,
jsme holky jako ty