Nejprodávanější spalovače
v Československu
Bleskové doručení
do celé Evropy
Nejrůžovější a nejkrásnější balíčky pod sluncem
Nejsme obyčejný e-shop,
jsme holky jako ty

Posuň své hranice o kus dál a jdi si tvrdě za svou vysněnou postavičkou. Mám pro tebe VIP fitness PROGRAM

s kompletním tréninkovým plánem, který tě dostane do formy!

Se mnou to zvládneš z pohodlí domova,

a to JEN za 149 Kč/měsíčně.

Míša Mrázková - Trenérka fitness

Ahoj, jsem trenérka Miška a v Ladylabu připravuji fitness videa pro domácí cvičení. Už tisíce holek v Čechách i na Slovensku cvičí podle mě, tak pojď se přidat k nám i ty.

Připravila jsem si pro tebe nadupaný fitness VIP program na doma. Postavičku si můžeš zformovat i z obýváků, kočko. 

Videa, která na tebe čekají ve VIP programu jsou poskládaná tak, aby si každý týden odcvičila to, co máš. Čekají na tebe ty nejlepší cviky na zadeček a nohy, na bříško, ruce a paže a při FULL BODY tréninku rozhýbeš celé tělo! A co takové hodinové spalovačky? Garantuji ti, že tričko nezůstane suché.

Nemusíš přemýšlet, co a jak bys měla cvičit, program tě sám povede. Je to snadné a efektivní. A navíc, videa každý týden přibývají, nemusíš se tedy bát, že bys vypadla z formy. My tě v tom nenecháme!

Měsíční členství ve VIP Programu tě vyjde na pouhých 149 Kč.

Tak přestaň se vymlouvat a začni hned!

Dej do toho vše!

Kontakt: misa.mrazkova@ladylab.cz

Sleduj nás

Nejpopulárnější články

8 tipů, jak odvodnit tělo a být zase ve formě

  
Co jíst a pít v létě? Tohle jste možná nečekaly

Co jíst a pít v létě? Tohle jste možná nečekaly



Horké letní dny letos uhodily plnou silou. Taky máte při teplotách kolem třicítky chuť jen na saláty a teplému vařenému jídlu moc nedáte? Možná děláte chybu. Máme pro vás překvapivé poznatky o tom, co byste měly jíst a pít při vlně horka, jakou právě zažíváme.

Jeden horký den střídá druhý a ani v noci se pořádně neochladí. Člověk má každých pár minut tendenci postavit se aspoň na okamžik do dveří lednice a vytáhnout nějaký ten chladivý nápoj. Na vařené jídlo není chuť, to raději přežijete den o jednoduchém zeleninovém salátu, pro který nemusíte stát u rozpálené plotny ani minutu. Bohužel to ale není správně.

Studená strava zahušťuje krev. Teplé večeři se nevyhýbejte

V horkých letních měsících je dobré se stravovat pravidelně a především nezapomínat ani na teplé jídlo. Většina lidí si myslí, že je ideální v tomto období jíst pouze studenou a suchou stravu, jako jsou sýry, uzeniny a pečivo s trochou zeleniny. Opak je ale pravdou.

Konzumace těchto „studených“ potravin vede hlavně přes léto k zahuštění krve a snížení tělních tekutin, což v horkých letních měsících rozhodně není ideální. Proto doporučujeme i v těchto urputných vedrech nezapomenout k obědu nebo večeři něco uvařit.

Jaké potraviny ideálně jíst?

Mezi vhodná jídla patří obiloviny, jako je rýže, pohanka, quinoa či kuskus, v kombinaci s drůbežím masem či netučnou rybou nebo mořskými plody a zeleninou. Jídla typu rizoto a podobné směsi jsou v horkém počasí naprosto ideální. Jejich příprava navíc nemusí zabrat ani příliš mnoho času.

TIP: Pokud nemáte čas a chuť každý den vařit, nachystejte si jídlo třeba na dva dny dopředu, v lednici vám do druhého dne vydrží a přihřáté jídlo má stejný efekt, jako to čerstvě uvařené.

Na co v horku raději zapomeňte?

Vyhýbat byste se měly extrémně ledovým potravinám a nápojům, právě vytaženým z lednice. Organismu extrémní teplotní výkyvy nesvědčí, a ani kýžené osvěžení nemá většinou dlouhé trvání.

Pitím studených nápojů se vnitřně neochladíte, ale právě naopak. Tělo musí uvolnit energii na ohřátí studeného nápoje, čímž vzniká další teplo, jež ohřeje organismus a dostáváte se tak do začarovaného kruhu. To samé platí i u neustálé konzumace studených pokrmů. Neodbývejte své tělo pouze studenou stravou, a ať už na vařené máte chuť nebo ne, snažte si alespoň jedno teplé jídlo denně dopřát.

Kolik tekutin denně vypít?

Tekutiny jsou v horkých letních dnech důležitější, než kdy jindy. Jaké množství denně ideálně vypít?

Všeobecné pravidlo zní: To, co vážíte v kilogramech vynásobte třiceti. Vyjde vám z toho počet mililitrů, které byste měla denně vypít. (Člověk vážící 65 kilogramů by tak měl vypít 2 litry tekutin denně).

V extrémních vedrech však samozřejmě není problém vypít něco navíc. Do výpočtu není započítána ani žádná sportovní aktivita, takže poučka platí spíše pro den, kdy si dáváte od cvičení pauzu. Pokud trávíte odpoledne na slunci nebo v posilovně, dodejte svému tělu tolik tekutin navíc, o kolik si samo řekne. Pijte pravidelně a v menších dávkách a pečlivě si vybírejte, co pijete.

Nemusíte se omezovat jen na vodu

Voda je samozřejmě nejvhodnější tekutinou, kterou byste si měly dopřávat v největším množství. Po nějaké době však může člověka omrzet. Zařaďte proto do svého pitného režimu také vodu s citronem, minerální vodu nebo bylinkové čaje. Všechny nápoje by měly být nesladké, tedy minimálně neslazené cukrem. Pokud si chcete přeci jen čas od času pochutnat na něčem sladším, přečtěte si náš článek se 3 tipy na sladké nápoje, které vaší figuře neuškodí.

Teplé jídlo k snídani? Občasné řešení

Pokud vám přeci jen některý den nevyjde čas na to si uvařit, vyřešte to alespoň teplou snídaní. Tu si samozřejmě můžete dopřávat klidně každý den. Vhodné jsou především různé stoprocentní instantní kaše, jako jáhlová, pohanková nebo špaldová. Aby vám tato snídaně chutnala, oslaďte si ji vanilkovým nebo kokosovým proteinem a uvidíte, že si opravdu smlsnete.

objevit proteiny lAdylab

Číst blog
Nejprodávanější spalovače
v Československu
Bleskové doručení
do celé Evropy
Nejrůžovější a nejkrásnější balíčky pod sluncem
Nejsme obyčejný e-shop,
jsme holky jako ty