Sledujte nás

Nejpopulárnější články

Jak vytvarovat stehna? 5 cviků, se kterými to zvládnete i vy

Pekáč buchet na břiše neupečete jen tak. Six pack ale může mít každý!

Pekáč buchet na břiše neupečete jen tak. Six pack ale může mít každý!



Six pack alias pekáč buchet můžete mít na břiše i vy. Jen je třeba naplánovat ideální tréninkový plán a doplnit ho o zdravý jídelníček. Cvičení je důležité, ale pokud nebude v pořádku strava, tak se vám six pack nikdy neukáže. Ne nadarmo se říká, že se břicho „dělá v kuchyni“.

Že nevíte, jak na to? Tak se na to společně vrhneme a vypracujeme ploché bříško i vám. Může ho mít totiž každý člověk na světě. Jen je u někoho třeba více či méně zredukovat tukové vrstvy, které six pack schovávají jako pod peřinou.

Bez práce nejsou buchty

Nemáme na mysli koláče, ale pěkně tvarované buchtičky na břiše. Pro začátek je třeba říct, že břicho je jednou z nejtěžších částí těla k vypracování. Dosáhnout plochého břicha s pekáčem buchet může být fakt velká dřina.

Do svého tréninkového plánu si rovnou můžete napsat sedy lehy, sklapovačky, zkracovačky, procvičování šikmých břišních svalů, plank (držení těla na loktech a špičkách nohou rovnoběžně s podlahou), pomyslnou „jízdu na kole“ při ležení na zádech nebo třeba nůžky, které jste se učila určitě už na základní škole.

Posilování samotného břicha ovšem nestačí – je třeba zapojit celé tělo, v ideálním případě obden. Zařaďte tedy aerobní cvičení, jako jsou běh, plavání, zumba, jízda na kole či spinning. Najděte si zkrátka pořádně „živý“ sport, který vás baví.

Až docílíte six packu na břiše, jistě si ho budete chtít udržet. Ani v budoucnu byste tedy neměla zapomínat na cvičení. Rozhodně už ale nemusíte makat v tělocvičně tak často. Pro udržení vytvarovaného břicha vám postačí posilovat zhruba 3× týdně.

Natrénujte svou vůli

Pokud patříte mezi ty, kterým pevná vůle tak trochu pokulhává, zkuste ji snadno „natrénovat“ pomocí výzev. Různé měsíční výzvy jsou dnes in a navíc při nich můžete svést souboj se svou kamarádkou nebo i sama se sebou. Je to jen o tom dodržet přesně cviky a termíny, které v 30denní výzvě najdete.

Protože vás chceme v pečení buchet na vašem břiše podpořit, připravili jsme pro vás v Ladylab výzvu přímo na procvičování břicha. Stačí si ji stáhnout a začít. Nečekejte na pondělí, na příští měsíc… rozhodněte se a jděte do toho hned! Výsledky se dostaví o to dříve.


Netrapte se hladem

Jistě víte, že k hubnutí a tvarování postavy je třeba zdravý jídelníček. Ženy ale mohou mít sklony k omezování přísunu jídla, aby hubly co nejrychleji. Pokud chcete odhodit „tukovou deku“, která kryje váš pekáč buchet, hladověním toho nedocílíte. Ano, můžete (dokonce byste měly) hodit za hlavu cukr i přemíru tuků, nesmí vám ale chybět bílkoviny! Vaše svaly by postrádaly základní hnací pohon a začaly by ubývat a ubývat, až by z nich nezbylo nic, natož pěkně tvarovaný six pack.

Maso, vejce, kvalitní mléčné výrobky či luštěniny by měly být základem vašeho jídelníčku. Tuky si vezměte z ořechů nebo z kvalitních olejů, jako je ten olivový. Rozhodně ne z chipsů u televize.

Aby zmizel tuk a odhalily se svaly, dejte si pozor také na příjem sacharidů. Není nutné je vyřadit úplně, ale hlídejte si jejich množství. Stále platí staré dobré pravidlo o tom, že příjem energie z jídla musí být nižší než její výdej. Vybírejte kvalitní zdroje sacharidů – komplexní sacharidy, celozrnné výrobky. Naopak uberte u příjmu rychlých cukrů ve formě sladkého pečiva a zákusků.

Součástí vašeho každodenního souboje s tuky mohou být i pomocníci z řad produktů na hubnutí. Vybírejte ale pečlivě ty kvalitní, které vašemu tělu dodají jen ty nejlepší látky, urychlí spalování tuků a nabijí vás energií.

Komentáře

Komentáre