Sledujte nás

Nejpopulárnější články

Jak vytvarovat stehna? 5 cviků, se kterými to zvládnete i vy

Dívčí síla: cviky, které můžete cvičit ve dvou

Dívčí síla: cviky, které můžete cvičit ve dvou



Cvičení ve dvou nejde dohromady s výmluvami. Sebe samu ošidíte, ale říci kamarádce, že se dnes hýbat nechystáte a za dva dny také ne, to už chce větší odvahu. Pokud víte, že vaše vůle je téměř na bodu mrazu a svá předsevzetí o hubnutí do plavek nebo zpevňování postavy berou vždy za své, jděte do cvičení v páru! Je to totiž dokonalá motivace. Navíc ve chvíli, kdy už máme pocit, že další cvik nezvládneme, dovede nás kámoška vyburcovat k větší výkonnosti.

V prvé řadě si za svého tréninkového partnera zvolte osobu, která má cvičení ráda a klade si jasný cíl. Je jedno, jestli je jím sexy figura, rychlejší spalování tuků nebo má jít o součást zdravého životního stylu. Důležité je, abyste se s kamarádkou hnaly vzájemně kupředu i za špatného počasí nebo jiných nepříznivých konstelací.

Cvičte v páru – budete mít páru

Existuje nepřeberné množství cviků, při kterých je ideální použít zátěž. A tou může být i vlastní váha nebo váha druhé osoby. Kamarádka vám při cvičení může posloužit jako závaží, díky kterému musíte vyvinout více aktivity, a cviky tak naberou na účinnosti. Partnerovu hmotnost lze využít třeba při párové józe, která je dnes in. Než s párovou jógou začnete, nechte si určitě poradit od odborníka. Veškeré cviky musíte provádět správně, abyste neztratily rovnováhu a ještě si některá z vás dvou neublížila.

Počasí si na vás nepřijde

Abyste se nemohly vymluvit na deštivé počasí, připravte si tzv. mokrou i suchou variantu.

Když je hezky, zpříjemněte si den a vyrazte třeba na louku. I tam si můžete dokonale zacvičit ve dvou. Jedna druhé můžete přidržovat nohy při sedu lehu, klikách, případně zkuste zády k sobě dřepovat. Ke společnému cvičení vám dobře poslouží i lavička v parku. Uvolnění endorfinů i relaxaci jistě pocítíte i při běhu lesem.

Padají trakaře? Ani to vás nezastaví. Cvičení s kámoškou se může operativně přesunout do posilovny nebo krytého bazénu. A když na to přijde, můžete si přece zacvičit i doma. Tam navíc můžete čas od času kamarádku taktně vyměnit za svého přítele či manžela. Pokud bude svolný, společným cvičením posílíte vztah a zajisté se pobavíte. Pokud máte dítě, nemusíte si zajišťovat hlídání kvůli odchodu do posilovny. Prostě odsunete v obýváku stůl, na zem dáte podložky a rozjedete to.

Své a kamarádčiny či partnerovy snahy o zhubnutí můžete podpořit nejen zdravou stravou, ale také pomocníky, kteří jsou zaměřeni přímo na lepší spalování tuků.

Ve dvou se to táhne nejlíp

Cvičení o samotě může být fajn, pokud máte dostatek disciplíny a neustupujete od svých vytyčených cílů. S kamarádkou ale můžete zpestřit rutinu a užít si ve dvou záplavu endorfinů. Navíc jedna druhé už nebudete vyčítat, že si na sebe nenajdete čas. Své aktivní dýchánky si už budete předem plánovat.

Co že si to můžete zapsat do diáře už na příští týden?

  • Běhání – ideální tepovou frekvenci pro spalování tuků máte ve chvíli, kdy jste schopny při běhu mluvit. A uznejte, že je lepší povídat si s kamarádkou než trpět samomluvou. Můžete spolu ale i sprintovat o závod. Kdo bude první v cíli?
  • Cyklistika – nemusí jít hned o Tour de France. Stačí vyrazit na nejbližší cyklostezku a předem si stanovit, kam až dojedete.
  • In-line brusle – parádní sportovní aktivita pro kámošky. Vypadají u toho dobře, cítí se u toho dobře a dělají dobře nejen svým stehnům a zadečku.
  • Squash či tenis – dobrá záminka, proč si koupit kvalitní raketu a sexy outfit. Může to být motivující stejně jako zábava s kamarádkou.
  • Nordic walking – jestli si myslíte, že je tento sport doménou starších osob na výletě, jste na omylu. Zvláště u těch, které trápí více kilogramů navíc, jde o skvělou metodu hubnutí.
  • Lezení – na stěnu i na skálu. Obojí vás může chytnout jako už řadu lidí před vámi. Až vylezete na ferratu, poznáte ten pravý zážitek. Jako kdybyste zdolaly Mount Everest!
  • Akro jóga – v tomto sportu se snoubí jóga, párová akrobacie i thajská masáž. Nejenže její správné provádění vypadá úchvatně, navíc je velmi účinná při posílení celého těla.

Se sparingpartnerem na kávičku

Vyvažujte společné cvičení oddechovými aktivitami. Zajděte si na kávu nebo po plavání či aqua aerobiku dejte opalovačku u bazénu. Zasloužíte si to!

Komentáře

Komentáre