Sledujte nás

Nejpopulárnější články

Jak vytvarovat stehna? 5 cviků, se kterými to zvládnete i vy

6 tipů, jak zlepšit kondičku v zimě a stát se superženou

6 tipů, jak zlepšit kondičku v zimě a stát se superženou



Zimní měsíce nemusí být pro naše tělo kritickým obdobím, jak si některé z nás možná myslí. Vyrazit můžete na lyže, do fitka nebo se pořádně zapotit doma. A jak je to se stravou a odpočinkem? Podívejte se na našich 6 tipů, jak zlepšovat kondičku i v zimě.

Zimní sporty

Chladnější počasí ještě neznamená, že byste se měla vyhnout venkovním aktivitám. Naopak – zimní měsíce jsou možností, jak si užít sporty, na které třeba ve zbytku roku není prostor. Lyžovačku na sjezdovce, běžky nebo veřejné bruslení si užijete i v partě kamarádů a navíc budete mít dobrý pocit, že děláte něco pro sebe.

Kardio cvičení

Do kardio zóny fitness centra můžete v zimě vyrazit nejen shazovat kila nabraná přes Vánoce, ale také skvěle zpevnit tělo. Pokud vás posilovna neláká, stejně tak dobře je možné spalovat kalorie i doma. Načerpejte inspiraci na HIIT tréninky z YouTube, a pokud už máte cviky v malíku, pusťte si trochu svižnější hudby. Stačí 30 minut cvičení denně a jaro přivítáte ve skvělé kondici a s postavičkou jako lusk.

Silové cvičení

Silový trénink je v kombinaci s kardiem to nejlepší pro efektivní spalování tuků. Navíc vám pomůže nabírat svalovou hmotu a hezky zpevňovat postavu. Také do silového cvičení se můžete pustit ve fitku nebo doma. Vhod přijdou činky nebo jiné pomůcky, ale při dřepování nebo vzporu na loktech se obejdete i bez nich.

Něco nového

Když vás individuální cvičení před notebookem omrzí, je nejvyšší čas si pohyb pořádně zpestřit. První měsíce v roce jsou ideální pro vyzkoušení něčeho nového. Vrhněte se do sportu, který jste nikdy nedělala, dá se provozovat v tělocvičně a mohl by vás bavit. Pokud na nové lekce nechcete jít samotná, zkuste přemluvit kamarádku. Ve dvou je větší šance, že vás nová aktivita chytne a stane se opravdovou zábavou.

Zdravá strava

Hlavně v zimě, kdy hrozí nedostatek pohybu, je důležité dbát na zdravou stravu. Tělu doplňujte hodně bílkovin třeba z krůtího nebo kuřecího masa, které zároveň neobsahuje tolik tuků. Alespoň jednou týdně si dejte rybu a nepřehánějte to s cukry. Denně plně postačí dva kousky ovoce. Výjimkou je bobulové ovoce (jako jsou borůvky nebo brusinky), které má nižší podíl sacharidů. Ovoce tělu dopřávejte ideálně jen v ranních a dopoledních hodinách. Ke každému jídlu si dávejte i dostatek zeleniny.

Odpočinek

Zatěžované svaly potřebují regenerovat. Proto ať už se do pohybu během zimy pouštíte s jakoukoliv vervou, nezapomínejte stejně vydatně odpočívat. Prospěje vám hodně spánku i trocha lenošení mezi cvičením. Fyzickou kondičku ovlivňuje i to, jak moc se cítíte v pohodě. Zajděte si prohřát tělo do sauny nebo si udělejte radost jinak.

Udělejte si radost s Ladylab

Úsměv na tváři vám vykouzlí dobrý pocit ze sebe samotné i hezký balíček od Ladylab. Doplněk stravy Turbo woman vás posune k lepším výkonům a pomůže z vás udělat superženu.


Komentáře

Komentáre