Sledujte nás

Nejpopulárnější články

Jak vytvarovat stehna? 5 cviků, se kterými to zvládnete i vy

VIDEO: Jak správně na výpady, které vám vytvarují krásný zadeček

VIDEO: Jak správně na výpady, které vám vytvarují krásný zadeček



Výpady jsou tím nejlepším cvikem na procvičení partií, na kterých nám ženám záleží asi nejvíc. Pokud také toužíte po štíhlých nohou a pevných hýždích, máme pro vás video, které vám k nim pomůže.

Aby výpady přinášely ty pravé výsledky, je důležité hned od začátku vychytat tu správnou techniku. A od toho už je tady naše video! Holky z Ladylab ukážou, jak správně na výpady, po kterých se vám krásně zakulatí zadeček a zpevní stehna:

  • Výpady dopředu jsou ty úplně nejzákladnější, navíc vhodné i pro úplné začátečnice. Nejvíce při nich procvičíte přední a zadní stranu stehen.
  • Výpady dozadu se od těch vpřed liší jen trochu. Kromě stehen mají největší dopad na krásný zadek, kterému dají ty správně pevné tvary.
  • Výpady do boku jako jediné vycházejí ze širokého stoje rozkročného. Jsou skvělé na boční stranu zadečku a hlavně na problémové partie kolem pasu.
Výpadový trénink si dejte ideálně ve třech sériích po 15–20 opakováních na každou nohu. Případně každý cvik zařaďte do komplexního tréninku nohou – pak doporučujeme počet opakování blíže k 20, abyste procvičované svaly opravdu cítila. Jen pár minutek cvičení vám pak po pár týdnech přinese skvělé výsledky.

Komentáře

Komentáre