Nejprodávanější spalovače
v Československu
Bleskové doručení
do celé Evropy
Nejrůžovější a nejkrásnější balíčky pod sluncem
Nejsme obyčejný e-shop,
jsme holky jako ty

Posuň své hranice o kus dál a jdi si tvrdě za svou vysněnou postavičkou. Mám pro tebe VIP fitness PROGRAM

s kompletním tréninkovým plánem, který tě dostane do formy!

Se mnou to zvládneš z pohodlí domova,

a to JEN za 149 Kč/měsíčně.

Míša Mrázková - Trenérka fitness

Ahoj, jsem trenérka Miška a v Ladylabu připravuji fitness videa pro domácí cvičení. Už tisíce holek v Čechách i na Slovensku cvičí podle mě, tak pojď se přidat k nám i ty.

Připravila jsem si pro tebe nadupaný fitness VIP program na doma. Postavičku si můžeš zformovat i z obýváků, kočko. 

Videa, která na tebe čekají ve VIP programu jsou poskládaná tak, aby si každý týden odcvičila to, co máš. Čekají na tebe ty nejlepší cviky na zadeček a nohy, na bříško, ruce a paže a při FULL BODY tréninku rozhýbeš celé tělo! A co takové hodinové spalovačky? Garantuji ti, že tričko nezůstane suché.

Nemusíš přemýšlet, co a jak bys měla cvičit, program tě sám povede. Je to snadné a efektivní. A navíc, videa každý týden přibývají, nemusíš se tedy bát, že bys vypadla z formy. My tě v tom nenecháme!

Měsíční členství ve VIP Programu tě vyjde na pouhých 149 Kč.

Tak přestaň se vymlouvat a začni hned!

Dej do toho vše!

Kontakt: misa.mrazkova@ladylab.cz

Slevy

Sleduj nás

Nejpopulárnější články

8 tipů, jak odvodnit tělo a být zase ve formě

  
VIDEO: Jak správně na výpady, které vám vytvarují krásný zadeček

VIDEO: Jak správně na výpady, které vám vytvarují krásný zadeček



Výpady jsou tím nejlepším cvikem na procvičení partií, na kterých nám ženám záleží asi nejvíc. Pokud také toužíte po štíhlých nohou a pevných hýždích, máme pro vás video, které vám k nim pomůže.

Aby výpady přinášely ty pravé výsledky, je důležité hned od začátku vychytat tu správnou techniku. A od toho už je tady naše video! Holky z Ladylab ukážou, jak správně na výpady, po kterých se vám krásně zakulatí zadeček a zpevní stehna:

  • Výpady dopředu jsou ty úplně nejzákladnější, navíc vhodné i pro úplné začátečnice. Nejvíce při nich procvičíte přední a zadní stranu stehen.
  • Výpady dozadu se od těch vpřed liší jen trochu. Kromě stehen mají největší dopad na krásný zadek, kterému dají ty správně pevné tvary.
  • Výpady do boku jako jediné vycházejí ze širokého stoje rozkročného. Jsou skvělé na boční stranu zadečku a hlavně na problémové partie kolem pasu.
Výpadový trénink si dejte ideálně ve třech sériích po 15–20 opakováních na každou nohu. Případně každý cvik zařaďte do komplexního tréninku nohou – pak doporučujeme počet opakování blíže k 20, abyste procvičované svaly opravdu cítila. Jen pár minutek cvičení vám pak po pár týdnech přinese skvělé výsledky.

Číst blog
Nejprodávanější spalovače
v Československu
Bleskové doručení
do celé Evropy
Nejrůžovější a nejkrásnější balíčky pod sluncem
Nejsme obyčejný e-shop,
jsme holky jako ty