Nejprodávanější spalovače
v Československu
Bleskové doručení
do celé Evropy
Nejrůžovější a nejkrásnější balíčky pod sluncem
Nejsme obyčejný e-shop,
jsme holky jako ty

Zbav se tuku rychle!

Nadupaný VIP fitness PROGRAM tě dostane do životní formy!
Makej, hubni a tvaruj postavičku z pohodlí domova,  
a to JEN za 149Kč/měsíčně. 
  • Cvičební videa
  • Tréninkové plány
  • Výzvy
  • E-booky
  • Timer aplikace

Proměny s Ladylab

Proměna / 6 měsíců - 15 kg

Proměna / 6 měsíců - 15 kg

icon_crown.svgRecenze

icon_crown.svgVIP trenérkyicon_crown.svg

Míša Mrázková

Trenérka fitness

Trenérka Míša v Ladylab připravuje videa pro domácí cvičení. Už tisíce holek cvičí podle ní, tak pojď se přidat k nám i ty. Vysněnou postavičku máš na dosah, stačí jen udělat první krok! 

Tréninkové plány ve VIP PROGRAMU pro tebe Míša sestavila tak, abys každý týden odcvičila to, co máš. Čekají na tebe ty nejlepší cviky na zadek a nohy, břicho, ruce a paže a při FULL BODY tréninku dáš zabrat celému tělu! A co takové hodinové spalovačky nebo fitness výzvy? Garantujeme ti, že tričko nezůstane suché. 

Nemusíš přemýšlet, co a jak bys měla cvičit, fitness program tě sám povede. Je to snadné a efektivní. Videa každý týden přibývají, nemusíš se tedy bát, že bys vypadla z formy. 

Šajna

Trenérka fitness

Šajna má ve VIP PROGRAMU svou vlastní kategorii Zhubnout fofrem. Její tréninková videa tě nabijí pořádnou dávkou energie. Bude to MASAKR, ale ty výsledky za to stojí. 

Pojď spalovat kalorie, pořádně se potit, hubnout a tvarovat postavičku. Energická videa se Šajnou tě zaručeně budou bavit. Zbav se tuku rychle! Kategorie Zhubnout fofrem se Šajnou tě dostane do životní formy. S námi je to hračka! 

My tě v tom nenecháme! Tak přestaň se vymlouvat a začni hned.

Jak vypadá VIP program?

Sleduj nás

Nejpopulárnější články

8 tipů, jak odvodnit tělo a být zase ve formě

  
Cvičím, ale nehubnu. Co dělám špatně?

Cvičím, ale nehubnu. Co dělám špatně?



Po prvních hodinách cvičení máte radost z ubývajících kil. Najednou se ale ručička váhy ani nehne. Víte, jak nejlépe rozhýbáte metabolismus? Zkuste se inspirovat našimi tipy na cvičení pro hubnutí a začněte se znovu blížit krásně štíhlé figuře.

1. Zvyšte intenzitu tréninku

Zatímco když začínáte s trénováním, kila jdou dolů spíš při cvičení v nižší intenzitě, pokročilým sportovcům se doporučuje tempo postupně zvyšovat. Na stále stejnou intenzitu si totiž tělo snadno zvykne a až vyšší tepová frekvence dokáže metabolismus opět nakopnout. Nemusíte to hned přehánět – i zařazení svižného patnáctiminutového kardia do každého tréninku se na postavě může projevit.

2. Zapojte dvoufázový trénink

Chcete protáhnout trénink, ale neláká vás trávit ve fitku dvě hodiny? Zkuste zapojit dvoufázový trénink. Ráno se doma nakopněte půlhodinovým svižným kardiem, které skvěle odstartuje váš den – být na lačno je také ideální pro spalování tuků. Další cvičení si nechte zase na večer, kdy do toho v kratší době dáte všechno.

3. Změňte pohybovou aktivitu

Stejně jako na intenzitu také na stále stejnou zátěž si tělo snadno zvykne. Cvičení pro hubnutí by mělo být co možná nejpestřejší. Střídejte například HIIT a lehčí kardio, jako je jízda na kole nebo běh v mírném tempu. Ideálně také zařaďte silové cvičení, které vám pomůže zpevnit postavu. Určitě vám neuškodí ani občasné proložení tvrdého tréninku svižnou procházkou na čerstvém vzduchu.

4. Dbejte na správný odpočinek

Tělo musí regenerovat. Pokud každý den dřete ve fitku a hlavou se vám honí jen myšlenky na štíhlou postavu, možná si hubnutí sama komplikujete. Zkuste trochu víc odpočívat a cvičení brát hlavně jako zábavu. Dbejte také na dostatečný spánek a vyhýbejte se stresu. Pozitivní přístup k tréninku vám pomůže nejen k hezčí postavě, ale také spokojenějšímu životu.

5. Nepodceňujte pitný režim

Vypít hodně vody při cvičení nestačí. Při zvýšené fyzické aktivitě je potřeba dodržovat pravidelný pitný režim po celý den. Kromě blahodárného vlivu na výkonnost i zdravou pokožku pomáhají tekutiny k zavodnění žaludku, což sníží vaše chutě na jídlo. Pokud pijete málo, dehydratace organismu způsobuje navíc zadržování vody, což shazování kil dost znesnadní. V závislosti na tělesné hmotnosti nebo fyzické aktivitě zkuste každý den vypít alespoň doporučovaných 40 ml tekutin na každý kilogram tělesné hmotnosti.

6. Zaměřte se na stravu

Vaše snažení o štíhlou postavu začíná hlavně v kuchyni. Nejíte příliš málo, než byste měla? Nebo naopak víc? Při hubnutí nepomáhá k dobrým výsledkům ani jeden z extrémů. Možná také ve svém jídelníčku nemáte dostatečně rozložený příjem makroživin. Strava je při cvičení hodně důležitá, a proto se jí budeme blíže věnovat v jednom z dalších článků.

Nakopněte trénink dřepováním!

Chcete rozhýbat metabolismus a posunout se cvičením k lepším výsledkům? Zkuste jeden z nejkomplexnějších cviků pro celé tělo – dřepy. Stáhněte si dřepovací výzvu a přibližte se své vysněné postavě.

STÁHNOUT DŘEPOVACÍ VÝZVU

Číst blog
Nejprodávanější spalovače
v Československu
Bleskové doručení
do celé Evropy
Nejrůžovější a nejkrásnější balíčky pod sluncem
Nejsme obyčejný e-shop,
jsme holky jako ty