Sledujte nás

Nejpopulárnější články

Jak vytvarovat stehna? 5 cviků, se kterými to zvládnete i vy

Motivace pro rok 2018: Získejte závislost na cvičení

Motivace pro rok 2018: Získejte závislost na cvičení



Fitka bývají v lednu plná holek, které si chtějí splnit své sny o hezké postavě. Také patříte mezi ty, které svou snahu vzdávají, jakmile nadšení z novoročního předsevzetí vyprchá? Zkuste našich 6 tipů, jak si motivaci pro cvičení udržíte po celý rok.

Sepište si důvody

Těžko hledáte motivaci, když máte málo času, nebo prostě chybí chuť? Hlavně v začátcích, kdy nemáte cvičení úplně v krvi, vás podobné nejasnosti mohou snadno rozhodit a odradit od tréninku. Možná v takových chvílích sama sobě nedovedete úplně zdůvodnit, proč vlastně chcete cvičit.

Když si ale své důvody napíšete, lépe se vám vryjí do paměti. Navíc si je kdykoliv později můžete připomenout. Upevněné zdraví, hezká postava a zdravá pleť nebo prostě ten skvělý pocit ze sebe samotné po tréninku? Až zase budete mít problém překonat počáteční lenost nebo se vám bude chtít trénink vzdát, vaše sepsané důvody vám snáze naskočí.

Dávejte si cíle

Pokud chcete opravdu dojít k nějakému úspěchu, dejte si cíl, kterého chcete dosáhnout. Vezměte si příklad z nejlepších sportovců, kteří si své mety nastavují také. Stanovte si třeba konkrétní počet kliků, dřepů nebo jiných cviků, které byste chtěla zvládnout. Nebo je pro vás větší motivací pořádně akční závod v terénu?

Cíle si vždy dávejte takové, aby byly reálně dosažitelné, ale zároveň ne zbytečně moc jednoduché. Pak už jen postupujte krůček po krůčku a nikam nespěchejte. Letos vám to určitě vyjde!

Cvičte pro zábavu

Každá aktivita se dělá lépe, když člověka baví. Pokud není dřina a čekání na výsledky nic pro vás, zkuste si najít cviky, které vám vyhovují. Cvičte tak, abyste měla radost nejen z pohledu do zrcadla, ale také ze samotného tréninku.

Stačí denně patnáct minut, které si prostě užijete. Pusťte si oblíbenou hudbu s nakopávacími účinky, vyhraďte si nejlepší místo a čas, kdy vám cvičení nejvíc vyhovuje. Zkrátka si užívejte život, jehož součástí je super zábavný trénink.

Zkuste sport svých snů

Možná máte nějaký sport, který jste vždycky chtěla zkusit, jen jste nikdy nesebrala odvahu. Lyžování, tanec nebo třeba extrémnější aktivity jako bojová umění nebo horolezectví mohou být tím pravým startem k pohybové aktivitě, která vás chytne a nepustí. Kromě adrenalinu také zažijete něco nového. Navíc vás povzbudí už jen to, že jste překonala sama sebe.

Cvičte ve více lidech

Ve dvou se to lépe táhne – proto vytáhněte do fitka nebo na běh parkem kamarádku. Budete se moct vzájemně motivovat a ještě zdrbnout všechny vysportované kluky kolem.
Pohyb zpestří i zapojení většího počtu lidí. Pokud se nikomu z vašeho okolí zrovna nechce, zkuste využít nabídku vedených skupinových cvičení. Třeba si tam najdete celou novou partu přátel s podobnými zájmy.

Radujte se z výsledků rychleji

Některé holky se občas nechají odradit od cvičení, když musí dlouho čekat na viditelné výsledky. Kila nejdou dolů tak, jak si představovaly, postava se stále nerýsuje ani zdaleka tak jako cvičitelce na YouTube.

Spalovače tuků jako ACAI BOOST výsledky cvičení urychlí. Podporují efekty tréninku tak, aby šly přebytečné tukové zásoby rychleji dolů. Vidět na vlastní oči, jak vás vaše snaha posouvá stále blíže k vašemu cíli, je tou nejskvělejší motivací.

Dejte si 30denní výzvu

Někdy vás hned na začátku může zabrzdit, když přesně nevíte, jak se do cvičení pustit. Pravidelné plnění úkolů v měsíčních výzvách vám pomůže se do aktivity postupně dostat a vytvořit si na ní návyk.
Vyzkoušejte naši 30denní dřepovací výzvu pro sexy zadek i komplexně procvičené tělo. Dřepy vám pomohou spálit tuky, zapojí velké množství svalů a dají perfektní základ do dalšího cvičení po celý rok 2018.

Komentáře

Komentáre