Nejprodávanější spalovače
v Československu
Bleskové doručení
do celé Evropy
Nejrůžovější a nejkrásnější balíčky pod sluncem
Nejsme obyčejný e-shop,
jsme holky jako ty

Posuň své hranice o kus dál a jdi si tvrdě za svou vysněnou postavičkou! Mám pro tebe VIP fitness PROGRAM

s kompletním trénikovým plánem, který tě dostane do formy!

Makej na sobě doma před televizí a ušetři tak balík peněz za fitko.

Se mnou cvičíš celý měsíc jen za 149 Kč.

Míša Mrázková - Trenérka fitness

Ahoj, jsem Miška a v Ladylab připravuji fitness videa už přes rok. Za tuto dobu jsme s týmem natočili desítky videí, podle kterých už cvičí tisíce holek v Čechách i na Slovensku.

A teď pro tebe mám novinku! Nadupaný fitness VIP program, který tě dostane do formy.

Videa, která na tebe čekají ve VIP programu jsou prodloužená a poskládaná tak, aby si každý týden odcvičila to, co máš! Nemusíš tedy přemýšlet, co a jak bys měla cvičit, program tě sám povede! A navíc, videa budou každý týden přibývat, nemusíš se tedy bát, že bys vypadla z formy!

Měsíční členství ve VIP Programu tě vyjde na pouhých 149 Kč.

Přestaň se vymlouvat a začni hned!

Dej do toho vše!

Slevy

Sledujte nás

Nejpopulárnější články

8 tipů, jak odvodnit tělo a být zase ve formě

  
VIDEO: Podívejte se, jak posílit střed těla

VIDEO: Podívejte se, jak posílit střed těla



Posílení středu těla je důležitou součástí tréninkového plánu při zpevňování postavy. Tato oblast vám pomáhá se správným držením těla a její posílení vám zlepší celkovou rovnováhu a zabrání bolesti zad. Hlavně ale vytvaruje hluboké břišní svaly lépe než tolik populární sedy lehy a při cvičení zapojí také stehna a hýždě.

Připravili jsme pro vás video s cviky, které vám postavu zpevní nejlépe a zvládnete je odcvičit i se sebenabitějším denním programem. Trénink vám zabere sotva patnáct minut a k perfektním výsledkům si ho stačí odcvičit třikrát týdně.

Posílení středu těla – návod:

Celé cvičení je nejlepší pojmout jako kruhový trénink. Postupujte v pořadí jako na videu a každý cvik, který není na výdrž, doporučujeme zopakovat asi dvacetkrát. Mezi cviky si dejte chvíli na vydechnutí a celou sérii potom ještě dvakrát zopakujte.

Přítahy nohou vleže – střídavě a snožmo

Bedra mějte neustále přitisknutá k podložce. Čím pomaleji se cvik provádí, tím je efektivnější, takže není dobré si pomáhat švihem. Při cvičení myslete hlavně na spodní část břicha, která se při tomto cvičení nejvíce zapojuje.

Zanožování vleže

Zanožování posiluje hlavně hýžďový sval a zadní stranu stehen. Při cviku je důležité neprohýbat bedra. Nohu zvedejte jen do té úrovně, dokud zvládnete držet trup pevně na zemi. Nohu zvedejte s výdechem.

Zvedání pánve

Tento cvik slouží k posilování hýždí, zadní strany stehen a pánevního dna. S výdechem zvedejte pánev, váhu držte na patách. Ve vrchní pozici se snažte hýžďový sval co nejvíc zatnout.

Vzpor na loktech

Vzpor na loktech vám zpevní břicho a posílí trup. Lokty držte pod rameny. Vtáhněte břicho, pánev mějte podsazenou a hlavu držte v prodloužení páteře. Důležité je po celou dobu výdrže pravidelně dýchat a neprohýbat bedra. V začátcích zkuste vydržet alespoň 30 vteřin.

Výdrž v bočním podporu na loktu

Boční podpor posiluje zádové i břišní boční svalstvo. Ramena se snažte mít v jedné linii nad sebou. S výdechem zpevněte tělo a snažte se bok co nejvíc odlepit od podložky. Do začátku doporučujeme vydržet opět alespoň 30 vteřin.

Výsledky cvičení podpořte běháním

Běh nepřináší jen zdravé a krásné tělo, ale také radost z pohybu. V kombinaci s posilováním středu těla vám celkově zpevní postavu, a vy tak se sebou budete moct být ještě více spokojená.

Stáhněte si Běžecký kalendář pro začátečníky a třeba pak v tomto osvěžujícím sportu konečně najdete zálibu.

Číst blog
Nejprodávanější spalovače
v Československu
Bleskové doručení
do celé Evropy
Nejrůžovější a nejkrásnější balíčky pod sluncem
Nejsme obyčejný e-shop,
jsme holky jako ty