Nejprodávanější spalovače
v Československu
Bleskové doručení
do celé Evropy
Nejrůžovější a nejkrásnější balíčky pod sluncem
Nejsme obyčejný e-shop,
jsme holky jako ty

Zbav se tuku rychle!

Nadupaný VIP fitness PROGRAM tě dostane do životní formy!
Makej, hubni a tvaruj postavičku z pohodlí domova,  
a to JEN za 149Kč/měsíčně. 
  • Cvičební videa
  • Tréninkové plány
  • Výzvy
  • E-booky
  • Timer aplikace

Proměny s Ladylab

Proměna / 6 měsíců - 15 kg

Proměna / 6 měsíců - 15 kg

icon_crown.svgRecenze

icon_crown.svgVIP trenérkyicon_crown.svg

Míša Mrázková

Trenérka fitness

Trenérka Míša v Ladylab připravuje videa pro domácí cvičení. Už tisíce holek cvičí podle ní, tak pojď se přidat k nám i ty. Vysněnou postavičku máš na dosah, stačí jen udělat první krok! 

Tréninkové plány ve VIP PROGRAMU pro tebe Míša sestavila tak, abys každý týden odcvičila to, co máš. Čekají na tebe ty nejlepší cviky na zadek a nohy, břicho, ruce a paže a při FULL BODY tréninku dáš zabrat celému tělu! A co takové hodinové spalovačky nebo fitness výzvy? Garantujeme ti, že tričko nezůstane suché. 

Nemusíš přemýšlet, co a jak bys měla cvičit, fitness program tě sám povede. Je to snadné a efektivní. Videa každý týden přibývají, nemusíš se tedy bát, že bys vypadla z formy. 

Šajna

Trenérka fitness

Šajna má ve VIP PROGRAMU svou vlastní kategorii Zhubnout fofrem. Její tréninková videa tě nabijí pořádnou dávkou energie. Bude to MASAKR, ale ty výsledky za to stojí. 

Pojď spalovat kalorie, pořádně se potit, hubnout a tvarovat postavičku. Energická videa se Šajnou tě zaručeně budou bavit. Zbav se tuku rychle! Kategorie Zhubnout fofrem se Šajnou tě dostane do životní formy. S námi je to hračka! 

My tě v tom nenecháme! Tak přestaň se vymlouvat a začni hned.

Jak vypadá VIP program?

Sleduj nás

Nejpopulárnější články

8 tipů, jak odvodnit tělo a být zase ve formě

  
LISS nebo HIIT: které kardio cvičení je pro vás to pravé?

LISS nebo HIIT: které kardio cvičení je pro vás to pravé?



Tvarujete figuru? LISS a HIIT jsou dva různé typy kardio tréninků, které vás v tom nenechají samotnou. Ať už chcete spíš shodit pár kilo, nebo jste bojovnice nabírající svaly, z těchto dvou druhů cvičení si určitě vyberete.

LISS – kardio v uvolněném tempu

LISS (Low Intensity Steady-State cardio) je kardio v nižší intenzitě alespoň na 45 minut. Vaše tepovka by měla odpovídat asi 60–70 % z maximální tepové frekvence (tu si vypočítáte ze vzorečku 220 minus váš věk). Právě tak si tělo bude nejlépe brát energii hlavně z tukových zásob. Vhodnými aktivitami jsou plavání, bruslení, svižnější chůze nebo běh, při kterém si zvládáte povídat s kamarádkou. Ve fitku se nabízí třeba spinning, stepper nebo eliptical.

Tahle uvolněnější varianta kardia je příjemná třeba pro začátečníky nebo lidi s vyšší váhou. Ti vysportovanější z vás si pak při cvičení stihnou ještě projet Instagram. Zkuste LISS zařadit za silový trénink, kdy jsou glykogenové zásoby předvyčerpané. Vaše tělo tak o trochu dříve sáhne pro energii do tukových zásob.

LISS je ideální při hubnutí a navíc vás nabije energií. Kromě toho méně zatěžuje klouby, pomůže vám snížit klidovou tepovou frekvenci a zlepší vytrvalost.

Vytíženějším ženám ale nemusí vyhovovat časová náročnost – pokud nemáte na samotné cvičení ani 40 minut času, nemá cenu se do něj pouštět. Výsledky cvičení se projevují spíš zvolna.

HIIT – trénink ve vysoké intenzitě

HIIT (High Intensity Interval Training) se skládá z krátkých intervalů velmi vysoké intenzity. V prvním intervalu pracujete asi 20 až 30 vteřin naplno s tepovkou asi 80–90 % z maxima. V tom druhém odpočíváte – ideální je začít na minutě a postupně zkoušet čas odpočinku ubírat. Vždy hodně záleží na vaší kondici.

Pro zátěžovou část se nabízí třeba běh na pásu, stepper a také cvičení s činkami nebo vlastní vahou. Celkem vám takový trénink zabere asi 20 minut, během kterých spalujete hlavně cukry. K pálení tuků potom dochází ještě několik hodin po ukončení tréninku.

Pro začátečnice se HIIT úplně nehodí. Pokud už ale ve fitku máte něco za sebou a chcete si zkusit posunout hranice, tohle kardio cvičení by se vám mohlo líbit.

Ačkoliv si trénink HIIT odcvičíte za chvilku, stihnete spálit spoustu kalorií a ještě si u toho hezky vyrýsovat ženské tvary.

Podpořte výsledky cvičení s BCAA

Kardio cvičení vás dostane do kondice a vytvaruje vám postavu, vhodnými způsoby se jeho výsledky dají ještě víc podpořit. Oblíbený doplněk pro sportovce BCAA slouží pro ochranu a regeneraci svalové hmoty a pomáhá s redukováním hmotnosti. Zkuste ho také.

CHCI ZKUSIT BCAA

Číst blog
Nejprodávanější spalovače
v Československu
Bleskové doručení
do celé Evropy
Nejrůžovější a nejkrásnější balíčky pod sluncem
Nejsme obyčejný e-shop,
jsme holky jako ty