Sledujte nás

Nejpopulárnější články

Jak vytvarovat stehna? 5 cviků, se kterými to zvládnete i vy

5 důvodů, proč zařadit BCAA do cvičení při zpevňování postavy

5 důvodů, proč zařadit BCAA do cvičení při zpevňování postavy



Chcete nabírat svalovou hmotu a vyrýsovat tělo do krásy, ale po slibných začátcích to najednou nejde. Vlastní váha, činky, přidávání závaží – jakmile dojdete na určitou hranici, svaly přestanou přibývat, i kdybyste se při cvičení rozkrájela. Právě to je ta chvíle, kdy do svého tréninku zařadit BCAA.

BCAA jsou vlastně vázané aminokyseliny – valin, leucin a isoleucin. Jako součást bílkovin pomáhají tyto látky k rychlejšímu komplexnímu posílení svalů i vyšším výkonům a používají je profíci i nadšenci do formování figury. Jakých je 5 důvodů, proč je cvičení s BCAA lepší než bez něj?

Zvýší růst svalové hmoty

Pomocí BCAA si k růstu svalů pomáhají i kulturisti nebo závodníci ve vzpírání. Možná nemáte zrovna takové cíle a stačí vám jen dokonale zpevnit tělo. Jestli ale aminokyseliny pomáhají těm největším svalovcům z časopisů, váš pekáč buchet pomůžou vytvarovat taky!

Dodají energii

Že jste v tělocvičně k neutahání? A co teprve, když si před cvičením naordinujete jeden drink s BCAA? Budou sloužit jako rychlý zdroj energie, který vaše tělo využije a nebude tak muset čerpat ze svalů. Teď teprve začnou holky z crossfitu koukat!

Oddálí únavu

Doplňování BCAA během tréninku zpomaluje tvorbu serotoninu – hormonu štěstí a pohody, ale také spánku a únavy. Počítejte s tím, že na vás únava tak jako tak dolehne. Jen už to nebude ještě předtím, než vůbec vstoupíte do kardio zóny.

Zrychlí regeneraci svalů

Únava a někdy i bolest svalů k náročnému cvičení patří, nic se ale nemá přehánět. BCAA po tréninku pomáhají rychleji regenerovat svalstvo pokaždé, když si dáte pořádně do těla. Podvečerní „in-liny“ s kamarádkou pak nebudou ani po takovém náročném tréninku velký problém.

Nejlepší osvěžení

Kupované tekuté BCAA jsou na ústupu. Obsahují totiž rozpouštědla, kterým je lepší se vyhnout. BCAA je lepší sehnat ve formách tobolek nebo sypaných ochucených směsí, ze kterých si během chvilky připravíte vlastní nápoj a které jsou prostě skvělé. Asi nejvíc během cvičení osvěží citrusové příchutě – citron, pomeranč nebo grep vás při tréninku perfektně nakopnou.

Vyzkoušejte BCAA na vlastní svaly

BCAA nastartují výkon a růst svalů při posilování i běhání a viditelné výsledky na sebe nenechají dlouho čekat. Stejně jako jiným spokojeným ženám po celém světě pomůže teď nejoblíbenější doplněk pro sportovce k pevnější postavě i vám.

VYZKOUŠET BCAA

Komentáře

Komentáre