Nejprodávanější spalovače
v Československu
Bleskové doručení
do celé Evropy
Nejrůžovější a nejkrásnější balíčky pod sluncem
Nejsme obyčejný e-shop,
jsme holky jako ty

Posuň svoje hranice o kus ďalej a choď si tvrdo za svojou vysnívanou postavičkou!

Máme pre teba VIP fitness program s kompletným tréningovým plánom, ktorý ťa už za 6 týždňov dostane do formy aj z pohodlia domova!

Trénuj, chudni, posilňuj, spevňuj a naťahuj sa s VIP PROGRAMOM celý mesiac len za 149 Kč.

Ušetri balík peňazí za fitko a vypracuj si sexy postavu.

Míša Mrázková - Trenérka fitness

Ahoj, som Miška a v Ladylab pripravujem fitness videá už vyše roka. Za túto dobu sme s tímom natočili desiatky videí, podľa ktorých už cvičia tisícky dievčat v Čechách i na Slovensku.

A teraz mám pre teba novinku! Nadupaný fitness VIP program, ktorý ťa počas 6-tich týždňov dostane do formy.

Videá, ktoré na teba čakajú vo VIP programe sú predĺžené a poskladané tak, aby si každý týždeň odcvičila to, čo máš! Nemusíš teda premýšľať, čo a ako by si mala cvičiť, program ťa sám povedie! A navyše, videá budú každý týždeň pribúdať, nemusíš sa teda báť, že by si vypadla z formy!

Mesačné členstvo vo VIP Programe ťa vyjde iba na 149 Kč.

Prestaň sa vyhovárať a začni ihneď!

Slevy

Sledujte nás

Nejpopulárnější články

8 tipů, jak odvodnit tělo a být zase ve formě

  
VIDEO: Jak správně na výpady, které vám vytvarují krásný zadeček

VIDEO: Jak správně na výpady, které vám vytvarují krásný zadeček



Výpady jsou tím nejlepším cvikem na procvičení partií, na kterých nám ženám záleží asi nejvíc. Pokud také toužíte po štíhlých nohou a pevných hýždích, máme pro vás video, které vám k nim pomůže.

Aby výpady přinášely ty pravé výsledky, je důležité hned od začátku vychytat tu správnou techniku. A od toho už je tady naše video! Holky z Ladylab ukážou, jak správně na výpady, po kterých se vám krásně zakulatí zadeček a zpevní stehna:

  • Výpady dopředu jsou ty úplně nejzákladnější, navíc vhodné i pro úplné začátečnice. Nejvíce při nich procvičíte přední a zadní stranu stehen.
  • Výpady dozadu se od těch vpřed liší jen trochu. Kromě stehen mají největší dopad na krásný zadek, kterému dají ty správně pevné tvary.
  • Výpady do boku jako jediné vycházejí ze širokého stoje rozkročného. Jsou skvělé na boční stranu zadečku a hlavně na problémové partie kolem pasu.
Výpadový trénink si dejte ideálně ve třech sériích po 15–20 opakováních na každou nohu. Případně každý cvik zařaďte do komplexního tréninku nohou – pak doporučujeme počet opakování blíže k 20, abyste procvičované svaly opravdu cítila. Jen pár minutek cvičení vám pak po pár týdnech přinese skvělé výsledky.

Čítať blog
Nejprodávanější spalovače
v Československu
Bleskové doručení
do celé Evropy
Nejrůžovější a nejkrásnější balíčky pod sluncem
Nejsme obyčejný e-shop,
jsme holky jako ty